اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

شاسی بلند رکستون G4 جدید وارد بازار ایران شد+تصاویر و مشخصات

سانگ یانگ رکستون G4 جدید بیشتر در نمای جلو دچار تغییرات شده و لذا در زمینه موتور همچان همان موتور 2 لیتری توربوشارژ با توان ۲۲۲ اسب بخار و 350 نیوتون متر گشتاور دارا است که جعبه دنده شش سرعته Aisin نیز قدرت را به چرخ های جلو و عقب این SUV می رساند.

به گزارش سایت طلا، سانگ یانگ رکستون G4 جدید بیشتر در نمای جلو دچار تغییرات شده و لذا در زمینه موتور همچان همان موتور 2 لیتری توربوشارژ با توان ۲۲۲ اسب بخار و 350 نیوتون متر گشتاور دارا است که جعبه دنده شش سرعته Aisin نیز قدرت را به چرخ های جلو و عقب این SUV می رساند.

به تازگی در آگهی های خرید و فروش خودرو شاهد عرضه خودرو شاسی بلند " رکستون G4 " طرح 2021 جدید در ایران هستیم که گویا این خودروها در یک شرکت داخلی مونتاژ و با مدل 1400 روانه بازار شده است.

رکستون جی 4 در رده SUVهای متوسط قرار می گیرد که ابعاد به مراتب بزرگتری نسبت به کراس اوورهای متوسط دارد. رکستون G4 بزرگترین محصول کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی به حساب می آید.

با توجه به اینکه سانگ یانگ ساختار شاسی و اتاق مستقل را برای رکستون G4 در نظر گرفته است، این خودروی کره ای در جایگاه SUVهای واقعی قرار می گیرد و به نوعی قابلیت های برای سفرهای آفرودی دارد.

سانگ یانگ رکستون G4 جدید بیشتر در نمای جلو دچار تغییرات شده و لذا در زمینه موتور همچان همان موتور 2 لیتری توربوشارژ با توان ۲۲۲ اسب بخار و 350 نیوتون متر گشتاور دارا است که جعبه دنده شش سرعته Aisin نیز قدرت را به چرخ های جلو و عقب این SUV می رساند.

از جمله امکانات و تجهیزات این خودرو می توان به کیسه هوای ۱۳ نقطه ای9، رادار خطی،رادار نقطه کور،سیستم کنترل پایداری،رادار پیشگیری از تصادف و برخورد با عابر پیاده،ترمز اتوماتیک در مواقع اضطراری،رادار تابلوخوان،سیستم ضد واژگونی،پشت آمپر نیمه دیجیتال با امکان انتخاب نوع طرح گرافیکی،تودوزی چرم، 7 صندلی، صندلی های جلو برقی با حافظه صندلی راننده،گرمکن صندلی های جلو و عقب،سردکن صندلی های جلو،گرمکن فرمان،سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، سیستم تهویه ردیف سوم و کمپرسور کولر مستقل،بخارزدایی هوشمند شیشه ها،رینگ های ۲۰ اینچی،تنظیم سه حالته وضعیت دیفرانسیل،سنسور نور،سنسور باران،شستشوی اتوماتیک شیشه های جلو،سانروف،خروجی دوشاخه برق ۲۲۰V با توان ۲۰۰W،استارت دکمه ای،آینه های تاشو برقی،دوربین ۳۶۰ درجه،ترمز پارک برقی،اتوهلد،نور بالای اتوماتیک،آینه وسط حساس به نور،درب صندوق برقی، و کروز کنترل اشاره کرد.

همچنین این خودرو در بازار آزاد با قیمت های بسیار عجیبی ارائه می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد