اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

6 نشانه بسیار مهم، برای فهمیدن اینکه به طرز اشتباهی رژیم گرفته اید!

آیا میدانستید عدم غذا خوردن به اندازه کافی، حتی می تواند باعث افزایش وزن شما شود!

کاهش وزن

درست است هنگامی که می خواهید وزن خود را کاهش دهید، کلید موفقیت در مصرف کالری کمتر است! اما، خوردن کم غذا می تواند در دراز مدت تأثیر عکس داشته و روند کاهش وزن شما را از بین ببرد. کم خوردن و مصرف کالری بسیار کم، در واقع می تواند حتی منجر به افزایش وزن شما شود.

سوخت ناکافی

وقتی به اندازه کافی غذا می خورید، بدن شما تمام انرژی خود را به عنوان سوخت مصرف می کند، این بدان معناست که بدن شما به کالری نیاز دارد تا بتواند کالری بسوزاند؛ پس متابولیسم شما فعال شده و کاهش وزن ممکن می شود. اما اگر کالری کافی مصرف نکنید، بدن شما به حالت صرفه جویی در انرژی، تغییر می کند. این امر کاهش وزن را دشوار می نماید زیرا بدن شما می خواهد هر چیزی را که دریافت می کند را حفظ و ذخیره کند.

علائم

آیا مطمئن نیستید کالری کافی دریافت می کنید یا خیر؟ ما لیستی از شش نشانه را، تهیه کرده ایم.

1. شما فقط به غذا فکر می کنید

اگر زیاد به غذا فکر می کنید و دائم در حال محدود کردن خود برای عدم تسلیم شدن در برابر این فکر هستید و این تفکر تبدیل به یک وسواس شده است، وقت آن است که غذای بیشتری بخورید.

2. وعده های غذایی را حذف می کنید

شاید فکر می کنید حذف وعده های غذایی راهی مفید برای اطمینان از مصرف کالری کمتر است، اما در واقع تأثیر عکس دارد. با نخوردن صبحانه، ناهار یا شام، شما اساساً موتور سوخت و ساز بدن خود را خاموش می کنید!

3. شما همیشه سردرد دارید

آیا احساس می کنید که ممکن است سر شما منفجر شود و لرز و سرگیجه دارید؟ پس مغز شما به اندازه کافی گلوکز دریافت نمی کند و سطح قند خون شما بسیار پایین است که درنتیجه باعث انواع مشکلات جسمی می شود. بنابراین، قبل از خوردن مسکن، لطفا چیزی بخورید!

4- تصور ورزش باعث می شود احساس خستگی کنید

آیا وقتی به دنبال انجام فعالیتی هستید بی حوصله می شوید؟ آیا عملا همیشه خسته هستید و در تمرکز مشکل دارید؟ از آنجا که بدن خود را با سوخت کافی تامین نمی کنید و بدن فقط برای بقا تلاش می کند، این بدان معناست که شما برای هیچ کار دیگری انرژی ندارید!

5. شما بسیار تحریک پذیر هستید

وقتی به اندازه کافی غذا نمی خورید، روحیه شما می تواند بسیار خراب شود. حتی از نظر علمی ثابت شده است که کمبود کالری می تواند منجر به عصبانیت و سرخوردگی شود.

6. شما غذا خورده اید اما هنوز گرسنه هستید

آیا شام خود را خورده اید اما آیا هنوز گرسنه هستید؟ پس کالری و مواد مغذی کافی مصرف نکرده اید. این لزوما به این معنی نیست که شما باید بیشتر غذا بخورید، اما بدان معناست که آنچه می خورید باید از کیفیت بهتری برخوردار باشد. بنابراین، در آینده، غلات کامل، پروتئین ها و چربی های سالم را به جای سالاد، که تقریباً هیچ چیز ندارد، انتخاب کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد