اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

انتقام عجیب عکاس از عروس و داماد!

عکاس گرسنه که از پذیرایی نشدن در جشن عروسی عصبانی بود دست به اقدامی عجیب زد.

به گزارش سایت طلا ، یکی از افرادی که در جشن‌های عروسی نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد عکاس است. عروس و داماد با استخدام یک عکاس حرفه‌ای و مجرب، لحظه‌ها و اتفاقات بهترین و مهمترین روز زندگی شان را ثبت می‌کنند. اما به تازگی ماجرای یک عکاس در جشن عروسی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

این عکاس زن که نامش اعلام نشده در اقدامی عجیب تمام عکس‌هایی را که در جشن عروسی از عروس و داماد و مهمانان ثبت کرده بود پاک کرد. او شرح این اقدام خود را در حسابش در شبکه اجتماعی ردیت به اشتراک گذاشت. این عکاس علت این اقدامش را خودداری عروس و داماد از دادن غذا به او اعلام کرد. این عکاس در شرح ماجرا نوشت که به عنوان یک عکاس معمولا تصاویری از سگ‌ها تهیه کرده و در پیج فیسبوکش منتشر می‌کند.

دوست وی که قرار بود جشن عروسی اش برگزار شود از او خواست تا برای کمک به کاهش هزینه‌ها مسئولیت عکاسی جشن عروسی اش را بر عهده بگیرد. او نیز با دریافت ۲۵۰ دلار پذیرفت تا از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۷.۳۰ دقیقه بعدازظهر عکاسی جشن عروسی را انجام دهد.

این عکاس در شرح ماجرا نوشت: "ساعت پنج عصر غذا بین مهمانان توزیع شد، اما من به علت آنکه مشغول عکاسی بودم نتوانستم غذا بخورم. عروس و داماد هم برای من هیچ میزی رزرو نکردند. من واقعا خسته و گرسنه بودم. من به طرز باورنکردنی‌ گرمم بود و حتی آبی هم برای من کنار گذاشته نشده بود. در حالی که احساس خستگی شدیدی داشتم و گرسنه بودم به داماد گفتم که نیاز به ۲۰ دقیقه استراحت دارم. او در جواب به من گفت الان نیاز به عکاس دارم یا بدون دریافت دستمزد آنجا را ترک کنم. من در جواب به او گفتم مطمئن هستی؟ او با قاطعیت گفت بله. من نیز تمام عکس‌ها را پاک و آنجا را ترک کردم."

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد