اونس طلا2372.79
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

برای ایجاد آرامش در بازار تخم مرغ در تلاش هستیم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تمام تلاش خود را با کمک تولیدکنندگان به کار می بریم تا مشکلات موجود را رفع و نوسانات بازار تخم مرغ را کنترل کنیم.

به گزارش سایت طلا ، بازار تخم مرغ در هفته های اخیر با نوسانات قیمتی و نابسامانی در عرضه مواجه بوده است و در این بین سودجویی دلالان و مشکلات سیستم توزیع، گرانی‌هایی را در بازار ایجاد کرده است.

به گفته فعالان صنعت طیور، عرضه تخم مرغ با نرخ ۶۰ هزار تومان گرانفروشی است، اما برگشتن آرامش به بازار تخم مرغ نیز نیاز به تامین نهاده از سوی دولت دارد.

ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در واکنش به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مشکلات بازار تخم مرغ تصریح کرد: کاهش حدود ۵۰ درصدی جوجه ریزی که از بهمن ۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰ اتفاق افتاد، خروجی آن را در کاهش تولید تخم مرغ در ماه مهر شاهد هستیم.

او ادامه داد: تمام تلاش خود را با کمک خود اتحادیه ها و تولیدکنندگان به کار می بریم تا بتوانیم مسائل و مشکلات موجود را رفع و نوسانات بازار را کنترل کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: متولی این هستیم که از تولید حمایت کنیم تا تولید مناسب و سالم و به حد کافی برای مردم داشته باشیم.

ساداتی نژاد تصریح کرد: نگرانی در خصوص تامین کالا وجود ندارد. نوساناتی در بازار است، در تلاش هستیم که به کمک بخش خصوصی و استفاده از ذخائری که به حد کافی است، آن را برطرف کنیم.

او تاکید کرد: در دو هفته اخیر در تامین نهاده های دامی اتفاقات خوبی رخ داده است. گمرک و وزارت راه و شهرسازی در ترانزیت و ترخیص کالا همکاری خوبی داشته اند، همچنین بانک مرکزی هم در تامین ارز ترجیهی کمک کرده است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: ستاد اقتصادی دولت با اولویت اول در تامین امنیت غدایی مردم کار را پیش می برد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد