اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر می خواهید چربی شکم را آب کنید آووکادو بخورید

آووکادو به عنوان یکی از مفید ترین میوه ها در جهان به شمار می رود که مزایای بسیاری برای سلامتی دارد. از جمله این مزایا می توان به آب کردن چربی شکم اشاره کرد.

بسیاری از افراد درگیر چربی شکم هستند. این مشکل رایج به خصوص با افزایش سن تشدید شده و محل ذخیره سازی چربی به شکم تغییر می کند. عمدتا زنان بیش از مردان با این مشکل رو به رو می شوند.

چربی شکم علاوه بر این که می تواند باعث مشکلات بسیار زیادی برای سلامتی شود، ظاهر شما را دچار تحول و دگرگونی می کند که عمدتا افراد از این مسئله رنج می برند.

علاوه بر کار هایی مانند بهبود و تغییر رژیم غذایی و ورزش کردن به صورت منظم مانند دویدن، شما می تواند با خوردن آووکادو مسیر متابولیسم چربی خود را تغییر داده و مانع از ذخیر تمام چربی در شکم خود شوید.

مطالعه ای که توسط محققان دانشگاه ایلینوی منتشر شد؛ نشان داد که یک آووکادو در روز به مدت 12 هفته می تواند به "توزیع مجدد چربی شکم در زنان" کمک کند.

آووکادو

در این تحقیق 105 فرد دارای اضافه وزن و چاق مورد بررسی قرار گرفتند و مشخص شد افرادی که از آنها خواسته شده بود هر روز آووکادو بخورند، چربی شکمی کمتری در زیر پوست آنها جمع شد.

محقق این تحقیق می گوید که خوردن روزانه یک آووکادو تحمل گلوکز را تغییر نمی دهد بلکه باعث می شود تا محل ذخیر چربی به شکل مؤثری بهبود یابد و میزان چربی احشایی در بدن کاهش پیدا کند.

چربی احشایی نوعی چربی است که دور اندام های بدن جمع شده و باعث می شود تا عملکرد آنها تحت تاثیر قرار گیرد. در واقع متخصصان بر این باورند که یکی از عوامل ابتلا به دیابت چربی احشایی می باشد.

آووکادو سرشار از اسید های چرب مفید امگا 3 و امگا 6 می باشد که باعث تنظیم ذخیره چربی می شود. علاوه بر آووکادو شما می توانید این اسید های چرب مفیر را به شکل های دیگر در رژیم غذایی خود بگنجانید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد