اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

همیشه در کدام طرف تخت می خوابید؟ چپ یا راست؟ این چیزیست که درمورد شخصیت شما میگوید!

سمتی که هر شب روی تخت می خوابید می تواند چیزهای زیادی درباره شخصیت شما بگوید!

کدام سمت تخت؟

اگر با همسر خود زندگی می کنید و یک تخت مشترک دارید، 99.99 درصد احتمال دارد که هر دوی شما طرف مخصوص به خود را روی تخت داشته باشد و وقتی می خواهید بخوابید، بدون فكر كردن، شما در سمت خودتان می خوابید و شريك شما در جاي خود می خوابد! نحوه تقسیم دو سمت تخت کمی اسرارآمیز است، آیا به یاد می آورید چطور تصمیم گرفتید که در کدام سمت تخت بخوابید؟ احتمالاً نه، زیرا ناخودآگاه شما مهمترین انگیزه برای انتخاب آن است!

شخصیت شناسی

آیا به پهلوی چپ می خوابید (یعنی شریک زندگی شما طرف راست شما می خوابد)؟ این بدان معناست که شما فردی مثبت نگر هستید و می توانید استرس را به خوبی کنترل کنید. دوسوم افرادی که در سمت چپ می خوابند نسبت به شریک راست خواب خود، در شرایط بحرانی آرامتر واکنش نشان می دهند. آنها در مقایسه با 18 درصد از افرادی که در سمت راست می خوابند، اعتماد به نفس بیشتری دارند و چشم انداز مثبت تری نسبت به زندگی دارند. بر اساس این تحقیقات، افرادی که در سمت راست می خوابند معمولاً کمی بدخلق تر هستند!

دعوا

بنابراین، جای تعجب نیست، افرادی که در سمت چپ می خوابند حاضر به جابجا کردن جای خود با شریک زندگیشان نیستند! این موضوع آنقدر مهم است که از هر 10تا 1 زوج در مورد آن دعوا می کنند! البته علت آن مربوط به اولویت شخص نیست بلکه بدلیل تنبلی است! و ادامه جرو بحث ها علاوه بر سر نخوابیدن نزدیک درب به دلیل موارد زیر نیز بوجود می آید: عدم تمایل به نزدیک بودن به سیستم گرمایشی، دید بهتر به تلویزیون، تمایل به دورتر بودن به سر و صدای بیرون یا خواب نوزاد و یا خواستن فضای بیشتر در رختخواب!

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد