اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

واکنش سفارت ایران به مشکلات بانکی دانشجویان در کره جنوبی

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی به اخبار مربوط به بسته شدن حساب دانشجویان ایرانی در کره واکنش نشان داد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی در واکنش به اخبار مربوط به بسته شدن حساب دانشجویان ایرانی در کره گفت: بر اساس اعلام مقامات کره، ایمیل ارسالی به تعدادی از دانشجویان ایرانی مبنی بر عدم امکان ارائه خدمات بانکی،ناشی از سو تفاهم آن دانشگاه وشعبه بانک KEB بوده و مساله در دست پیگیری است.

به گزارش سایت طلا،سفارت جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی به ایرنا اعلام کرد: سفارت ایران در سئول بلافاصله پس از اطلاع از مشکل بانکی به وجود آمده از جانب دانشگاه کره جنوبی، موضوع را طی ملاقات با مسئولان وزارت امور خارجه و وزارت اقتصاد و دارایی کره جنوبی پیگیری کرد.

سفارت ایران در کره جنوبی اضافه کرد: بر اساس بررسی های انجام شده توسط دولت کره جنوبی، ایمیل ارسالی به تعدادی از دانشجویان آن دانشگاه مبنی بر عدم امکان ارائه خدمات بانکی، ناشی از سو تفاهم آن دانشگاه و شعبه بانک KEB کره جنوبی بوده است.

در ایمیل دوم ارسال شده به دانشجویان ایرانی مقیم کره جنوبی، دانشگاه کره جنوبی اعلام کرده است بنا به اظهار مقامات وزارت خارجه و وزارت اقتصاد کره جنوبی، توقف فعالیت های بانکی برای دانشجویان ایرانی، سیاست دولت کره جنوبی نیست و تنها سیاست بانک KEB بوده است.

سفارت ایران در پایان تاکید کرده است در عین حال، موضوع همچنان در دست پیگیری سفارت کشورمان در سئول قرار دارد.


ایمیل دوم ارسال شده به دانشجویان ایرانی

پیش از این تصویری از ایمیل وزارت آموزش کره جنوبی به دانشجویان ایرانی بورسیه در این کشور منتشر شده است که از احتمال قطع شدن کمک هزینه تحصیلی آنها به دلیل بسته شدن حساب هایشان خبر می داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد