اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ترفندی آسان و بدون درد برای از بین بردن زگیل پوستی!

این ترفند بسیار مفید می تواند به شما در از بین بردن زگیل های پوستی کمک کند.

زگیل های پوستی

بسیاری از افراد ممکن است دارای زگیل های پوستی کوچک (یا در برخی موارد بزرگ) باشند. زگیل ها تکه های برآمده ای از پوست هستند که می توانند در هر نقطه از بدن شما ظاهر شوند: گردن ، پاها ، بازوها و غیره. آنها کاملاً خوش خیم هستند، اما شاید خیلی زیبا به نظر نرسند، به همین دلیل بسیاری از افراد می خواهند که از شر آنها خلاص شوند، بنابراین یا به پزشک مراجعه می کنند و یا کرم ها و لوسیون های گران قیمت را امتحان می کنند که هر دو راه حل می تواند گران و گاهی کمی دردناک باشد! اما خوشبختانه ما روش بسیار ساده، موثر و کاملاً بدون درد برای درمان زگیل ها پیدا کرده ایم.

محصول ساده

نیازی به نیتروژن برای فریز کردن این زگیل ها نیست. تنها چیزی که نیاز دارید یک محصول بسیار ساده است: سرکه سیب! این محصول روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند زیرا برای اهداف مختلف مانند از بین بردن زگیل های پوستی، بسیار موثر است. سرکه سیب زگیل را خشک کرده و در نهایت باعث می شود که از بدن جدا شود.

شیوه انجام آن:

کمی سرکه سیب را روی پد پنبه بریزید و آن را با دقت روی زگیل های پوست خود بمالید، این کار را چند بار در روز تکرار کنید. اگر این کار را به روتین روزانه خود اضافه کنید، متوجه خواهید شد که زگیل تغییر رنگ داده و تیره تر می شود. پس اگر بعد از مدتی سیاه شد، به این معنی است که زگیل خشک شده است و به سرعت از بین می رود. آن را امتحان کنید، واقعا کار می کند!

سلب مسئولیت: این مطلب از سایت های پزشکی خارجی استخراج شده است و سایت طلا هیچ مسئولیتی در قبال درستی یا اشتباه بودن این ترفند خانگی ندارد !

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد