اونس طلا1779.6
مظنه4,953,000
18 گرم1,143,400
ارزش سکه11,159,109
قدیم (بهار)11,250,000
جدید (امامی)11,650,000
نیم5,950,000
ربع3,500,000
 

سقف بعدی طلا، سکه و ارز کجاست؟

برخی از کارشناسان و صاحب‌نظران اقتصادی معتقدند در صورتی که تورم با همین شدت ادامه پیدا کند، احتمال افزایش قیمت طلا، سکه و ارز در نیمه دوم ۱۴۰۰ بعید نیست.

روند تغییرات عددی بازارها در نیمه اول امسال، نشان از نوسانات قیمت‌ها در بازارهای طلا، سکه و ارز دارد؛ به طوری که این بازارها در این مدت سبزپوش بودند و بازدهی مثبت را نصیب سرمایه‌گذاران خود کرده‌اند.

آن‌طور که از اعداد و ارقام برمی‌آید، در نیمه اول امسال کمترین بازدهی سرمایه‌گذاری مربوط به بازار سکه و بیشترین مربوط به دلار بوده است. به این ترتیب، در ۶ ماه اول امسال نرخ دلار ۱۱.۱ درصد، طلا ۶.۳ درصد، سکه امامی ۵.۴ درصد و شاخص بورس ۵.۸ درصد رشد داشته است.

بر همین اساس، قیمت طلا در ۱۸۶ روز اول سال ۶۹ هزار و ۳۰۰ تومان، سکه امامی ۶۱۴ هزار تومان و دلار ۲ هزار و ۷۶۵ تومان سود داشته است.

حرکت شتابان بازارها در مهرماه

اما این روزها رشد قیمت‌ها در بازارهای طلا، سکه و ارز شدت بیشتری پیدا کرده است. از ابتدای مهرماه تاکنون قیمت دلار با رشد ۹۵۰ تومانی و هر گرم طلای ۱۸عیار ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومانی روبه‌رو بوده است. بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران اقتصادی معتقدند در صورتی که تورم با همین شدت ادامه پیدا کند، احتمال افزایش قیمت طلا، سکه و ارز در نیمه دوم ۱۴۰۰ بعید نیست.

براساس آخرین گزارش مرکز آمار ایران، نرخ تورم سالانه شهریور ماه ۱۴۰۰ برای خانوارهای کشور به ۴۵.۸ درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، ۰.۶ واحد درصد افزایش نشان می‌دهد.

به باور تحلیلگران اقتصادی، واقعیت‌های بودجه ۱۴۰۰، نگرانی در مورد آینده برجام، حجم نقدینگی، کسری شدید بودجه دولت، از جمله دلایل اصلی رشد شتابان بازارها است.

پیش‌بینی روند بازار ارز

اصغر سمیعی، رییس اسبق کانون صرافان درباره روند آتی بازار ارز می‌گوید: وقتی می‌گوییم اوضاع بازار چطور است و در دولت جدید چگونه خواهد بود؟ باید عرض کنم که بنده از علم غیب بی‌بهره‌ام، ولی فعلا همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، ارز توسط بانک مرکزی به قیمت‌های مختلف از ۴۲۰۰ تومان برای کالاهای اساسی گرفته تا ارز نیمایی حدود ۲۴ هزار تومان عرضه می‌شود و ارز آزاد هم حدود ۲۸ هزار تومان در حال دادوستد است.



وی می‌افزاید: وقتی می‌گوییم آینده چگونه پیش‌بینی می‌شود، باید گفت تا زمانی که سیاست‌های دولت اقتضا کند، بانک مرکزی هم به همین روند ادامه می‌دهد؛ مگر این‌که تیم اقتصادی دولت جدید عقلانیت به خرج داده و تصمیم دیگری گرفته شود.

رییس اسبق کانون صرافان تصریح می‌کند: اگر بخواهیم بدانیم که سیاست‌های فعلی تا چه حد ناصحیح است، در قدم اول چند نرخی بودن ارز محل سوال و اشکال است. مرحله بعد، غیرواقعی بودن قیمت‌ها هم محل اشکال قرار می‌گیرد. یعنی در زمانی که نرخ تورم در کشور ما و کشورهای حوزه دلار بیش از ۳۰ درصد اختلاف نشان می‌دهد، اگر نرخ ارز به طور منظم تغییر نکرد و افزایش نیافت، باید متوجه شد که اشکالی در کار است.

سمیعی عنوان می‌کند: به عبارتی، وقتی مثلا تفاضل نرخ تورم در کشور ما و کشورهای حوزه دلار ۳۶ درصد سالانه باشد، می‌باید روزانه نرخ ارز یک در هزار بالا برود. یعنی اگر قیمت دلار ۲۸ هزار تومان باشد، طبیعی است که روزانه ۲۸ تومان یعنی هفته‌ای ۲۰۰ تومان بالا برود و اگر نرود، به این معنی است که فنر قیمت‌ها در حال جمع شدن است و این فنر تا ابد هم طاقت نمی‌آورد و در یک زمانی به یک علتی یا یک بهانه ای آزاد خواهد شد.

وی متذکر می‌شود: بر این اساس، اگر در اول بهار امسال قیمت دلار ۲۵ هزار تومانی صحیح بوده باشد، طبعا اول تابستان قیمت دلار نمی‌تواند کمتر از ۲۷ هزار تومان باشد و با توجه به نرخ‌های تورم و بهره در اول پاییز نرخ دلار ۲۹ هزار و ۵۰۰ و اول زمستان ۳۲ هزار تومان قابل پیش‌بینی است، و با همین برنامه اول سال آینده نرخ ۳۵ هزار تومان بسیار طبیعی خواهد بود.

رییس اسبق کانون صرافان می‌گوید: دو راه حل در پیش روی مسوولین اقتصادی کشور وجود دارد. یا دولت تصمیم بگیرد از خیر گرفتن مالیات پنهان و غیراخلاقی، که همانا ایجاد تورم و خلق پول است، بگذرد و نقدینگی را افزایش ندهد و از دادن بهره‌های عجیب و غریب و خلق پول و همچنین دادن یارانه‌های غیرهدفمند خودداری کند و یا حداقل متناسب با نرخ بهره و تورم، قیمت ارز را به طور منظم با شیب ملایم تعدیل کند.

وی عنوان می‌کند: اگر هیچ کدام از این راه‌ها را انجام ندهد و سعی در پایین نگه داشتن قیمت ارز با وجود تورم بالا به طور مصنوعی و دستوری داشته باشد، اولا که این کار برای درازمدت و حتی میان مدت عملی نیست. دوما، زیان‌های اقتصادی فراوانی از این راه به مردم و کشور وارد می‌شود؛ از جمله گمراهی فعالان اقتصادی، افزایش واردات، کاهش صادرات و تولید در کشور و بالا رفتن نرخ بیکاری و گسترش رکورد و از رونق افتادن بازارها و در نهایت گسترش فقر در جامعه.

آینده بازار طلا و سکه

ابراهیم محمد ولی، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز درباره قیمت سکه و طلا می‌گوید: پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در شرایط کنونی کار مشکلی است، اما با توجه به شروع دولت جدید، امید است این دولت بتواند آرامش نسبی در بازار ارز را حاکم کند.

وی می‌افزاید: در حال حاضر برای قضاوت و پیش‌بینی عملکرد دولت هنوز زود است، اما نگاه فعالان بازار بر این است که در بخش تولید و اقتصاد قدم محکمی برداشته خواهد شد تا بتواند بازار تولید، صادرات و عرضه و تقاضا را بهبود بخشد.

در این میان، برخی فعالان بازار مدعی هستند که نرخ ارز در آینده نزدیک قطعا یک جهش قیمتی خواهد داشت؛ به عبارتی زمانی که این جهش قیمتی ارز رخ بدهد، قیمت سکه و طلا نیز به تبع آن، افزایش خواهد یافت، بنابراین احتمال این که وارد کانال ۱۵ میلیون تومان شود، دور از ذهن نیست.

خبر های فعال سایت 0

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
3 1

استاداعظم ۱ یک سال میگه :

تاریخ: 1400/07/23 ساعت 13:52
عزیزان سوال میپرسن
کف قیمت دلار ۲۵ هزارتومان هست .

0 2

کاربر 1 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1400/07/23 ساعت 17:58
تو با خودت حرف میزنی؟

2 1

استاداعظم ۱ یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1400/07/23 ساعت 13:53
احتمالا ماه اینده

2 3

ال ناز Gold? شش سال میگه :

تاریخ: 1400/07/23 ساعت 01:37
يعني ميتونم فقط اينو بگم
دم ملت ايران گرم سطح آگاهيشون اينقد بالا رفته نوسان اخير طلا بدجور ك و ن اين لاشي هارو سوزونده
خبر دارم دقيييق خريد طلا توسط مردم تقريبا صفر بوده نه تو ١١٨٠٠ نه ١١٦٨٠ نه ١١٦٠٠ نه ١١٥٠٠
... اعصاباشون سخت خورده اين كارمنداي بانك مركزي و نوسان گيراي دولتي كه نتونستن اين ماه نوسان بگيرن
حتي اينقد اوضاع تابلو شد كه كف ١١٤٢٠ رو هم نداده برگشت بالا رو ١١٦٠٠ ببينه ميتونه بگيره نوسانو ....
جوري ملت وارد بازي ضايع و تكراريشون نشدن كه خودشون اعتراف كردن تو اين ٧ سال همچين اتفاقي نديده بودن
و اين نهايت آگاهي مردمو ميرسونه
خلاصه كه اعصاباي اين مامورا بد خورد شد اين ماه خخخ

1 3

ال ناز Gold? شش سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1400/07/23 ساعت 10:59
تعداد شرکت کنندگان در این طرح پیش فروش اخير ايران خودروکاهش چشمگیری داشت .....
( اينا همش نشانه افزايش سطح آگاهي ملته... به زودي نوچه ها دولتي موج داره گرون ميشه افزايشي ميشه طلا بالا ميره رو در كانال خا و سايت ها راه ميندازن و حتي تا حدود ٢٨٠٠٠ دلارو بالا ميبرن يادتون باشه دلار رو ٢٦٨٠٠ يه بدهي حمايتي داره مالدار شدي رو دلار بالاي ٢٧٠٠٠ بفروش كه داغ مالدار بودن خلق موقع شكستن حمايت ٢٦٨٠٠ دقيقا عين همين سري رو دلشون بمونه خخخ

0 4

کاربر 1 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1400/07/23 ساعت 02:25
ینی الان داری ماس مالی میکنی ؟

0 2

ال ناز Gold? شش سال میگه :

تاریخ: 1400/07/23 ساعت 01:27
اسكرين شات تصويري متن طلاگرام اين مامور احمق نظامو ميذارم ببينيد
بي مغزي تو اينا موج ميزنه
همينه كه اوضاع مملكتمون اينه
يعني ريدم تو گزينشاتون اين گوسفند مغزش اندازه ماهيه

0 3

کاربر 1 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1400/07/23 ساعت 02:24
نه لطفا اسکیرین شات صوتی شو بزار
بهتره
گاوی به خدا

2 4

کاربر 1 یک سال میگه :

تاریخ: 1400/07/23 ساعت 00:37
متن اصلی اینه این یابو فکر کرده خیلی زرنگه( اسم خودشو با من عوض کرده)
۰۶:۴۰
ال ناز Gold?
ببین منو
۰۶:۴۱
ال ناز Gold?
میخام ی چی جالب بهت بگم
۰۶:۴۱
ال ناز Gold?
من هر دقیقه که تو نتم دارم واست کنتور میندازم
۰۶:۴۲
ال ناز Gold?
خخخخخ هر چی بهت فحش میدم دارم پولشو ازت میگیرم خخخخ
۰۶:۴۳
ال ناز Gold?
دولت از حلقومتون میکشه بیرون
۰۶:۴۳
ال ناز Gold?
عین برده داری واسم کار میکنی خخخخخ
۰۶:۴۷
ال ناز Gold?
اون ماشینی که میخری 200 تومن ارزشش 50 تومنه ...اون 150 تومن ک اضاف میدی حقوق ماس خخخخ
۰۸:۱۳
ال ناز Gold?
اخر برج میزنن تو سرت باید حقوق ما رو بدی گمشو سر خرحمالیت

2 4

ال ناز Gold? شش سال میگه :

تاریخ: 1400/07/22 ساعت 22:59
۰۶:۴۰
کاربر 1
ببین منو
۰۶:۴۱
کاربر 1
میخام ی چی جالب بهت بگم
۰۶:۴۱
کاربر 1
من هر دقیقه که تو نتم دارم واست کنتور میندازم..
۰۶:۴۲
کاربر 1
خخخخخ هر چی بهت فحش میدم دارم پولشو ازت میگیرم خخخخ
۰۶:۴۳
کاربر 1
دولت از حلقومتون میکشه بیرون
۰۶:۴۳
کاربر 1
عین برده داری واسم کار میکنی خخخخخ
۰۶:۴۷
کاربر 1
اون ماشینی که میخری 200 تومن ارزشش 50 تومنه ...اون 150 تومن ک اضاف میدی حقوق ماس خخخخ
۰۸:۱۳
کاربر 1
اخر برج میزنن تو سرت باید حقوق ما رو بدی گمشو سر خرحمالیت
.
.
.
( 21 خرداد روز جهاني صنايع دستي روز خايه مالان نظام كه همه جا هستند رو پاس ميداريم ...اين يه نمونشه فقط كه رو هوا زدمش از اينا تو سايت ها و كانال ها دسته دسته هستند مالتونو مفت نديد به اين كلاش هاي نظام)

4 3

بهلول دیوانه ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1400/07/23 ساعت 00:33
خاله بیخیال نمایش باش
تو پوست خودت باش

0 5

کاربر 1 یک سال میگه :

تاریخ: 1400/07/22 ساعت 21:19
ال ناز Gold
کرره خر بعد غلطی که کردی نزاشتی ملت رو کف11600 خرید کنن به امید 11400 تومن الان بعد چند روز که خفه شده بودی بجای این که جواب گوی گوه خوریات باشی , از ته طویلت تو دهاتا اصفهان داری تو کار رئیس کل بانک مرکزی فضولی میکنی نفله .
همین رئیس کل بانک مرکزی که میبینی اراده کنه روزی هزار بار جدوآبادتو میخره و در راه خدا ول میکنه حیف نون.
بار آخرت باشه گشادتر از دهنت زر میزنی

3 3

ال ناز Gold? شش سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1400/07/22 ساعت 22:57
۰۶:۴۰
کاربر 1
ببین منو
۰۶:۴۱
کاربر 1
میخام ی چی جالب بهت بگم
۰۶:۴۱
کاربر 1
من هر دقیقه که تو نتم دارم واست کنتور میندازم
۰۶:۴۲
کاربر 1
خخخخخ هر چی بهت فحش میدم دارم پولشو ازت میگیرم خخخخ
۰۶:۴۳
کاربر 1
دولت از حلقومتون میکشه بیرون
۰۶:۴۳
کاربر 1
عین برده داری واسم کار میکنی خخخخخ
۰۶:۴۷
کاربر 1
اون ماشینی که میخری 200 تومن ارزشش 50 تومنه ...اون 150 تومن ک اضاف میدی حقوق ماس خخخخ
۰۸:۱۳
کاربر 1
اخر برج میزنن تو سرت باید حقوق ما رو بدی گمشو سر خرحمالیت
.
.
.
( 21 خرداد روز جهاني صنايع دستي روز خايه مالان نظام كه همه جا هستند رو پاس ميداريم ...اين يه نمونشه فقط كه رو هوا زدمش از اينا تو سايت ها و كانال ها دسته دسته هستند مالتونو مفت نديد به اين كلاش هاي نظام)

2 2

ال ناز Gold? شش سال میگه :

تاریخ: 1400/07/22 ساعت 20:19
رئیس کل بانک مرکزی، ارسال هر چه سریع تر پرونده ایران به هیئت مدیره صندوق بین‌المللی پول برای تصویب پرداخت وام را خواستار شد.
.
.
.
.
پاسخ صندوق بين المللي پول به رييس جديد
.
گو نخور داداش با نوسان گيري حقوق ملتتو بده دلاري در كار نيست دلاراي خودتونم بجاش بهتون عروسك چيني و زيپ شلوار ميديم خخخخخخ

0 4

کاربر 1 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1400/07/22 ساعت 20:34
بچه بیا پایین سس شعر نگو سرمون درد گرفت

3 2

ال ناز Gold? شش سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1400/07/22 ساعت 20:25
يارو نيومده جو گير هست الاغ فك كرده دنيا عين ايرانه بتونه با حرف يا مفت پول بگيره نه داداش فقط وسط اين گربه ٣٠٠٠ ساله حرفتون برو داره بيرون اين گربه حتي به ريختتونم نگان نميكنن بايد كلي خايه مالي عمان رو بكنيد كلي بيخيال طلب هاي نفت از چين بشيد كل درياي خزرو بديد به روسيه تا اروپايي ها بيان براي مذاكره برجام و فرجام و آخرشم هيچ.... بعد از سه دوره رياست جمهوري تهشم با حداقل امتيازگيري تفاهم ميكنيد .... به ملتم ميگيد آمريكا گفت غلط كردم ايران خخ هنوز عكس ظريف كه جلو پاي اميراي عرب سينه خيز نشسته واسه ميانجي گري برجام ياد ملت نرفته طبليد ولي تو خالي دستتون تو جيب خلقه واسه كشور داري

5 4

حبیب$ یک سال میگه :

تاریخ: 1400/07/22 ساعت 13:32
دلار با ۱۷۰ کاهش ۲۷۲۰ و بزودی به کانال ۲۶

1 5

بازارساز یک سال میگه :

تاریخ: 1400/07/22 ساعت 12:28
یه خرید سنگین بزنید بکشه بالا نونی در بیاد
موافقین لایک بده

4 9

آقای امااتور  یک سال میگه :

تاریخ: 1400/07/21 ساعت 22:01
بنده این متن رو دیروز نوشتم الان دیدم صفحه نظرات قبلی پاک شده!!!! فکر کردم شاید یادآوریش مفید باشه:
سلام و خسته نباشید میگم به همه ی دوستان سایت طلا امیدوارم بعداز ظهر خوبی داشته باشید
والا بنده بندرت نظر میزارم و بیشتر اینجا فقط خواننده نظرات هستم و سعی میکنم از اساتید یادبگیرم.
الانم داشتم نظرهارو میخوندم دیدم پایین تر اقای ال ناز اسم منو اورده و گفته که من کاربر 1 هستم و این صحبت ها...
خدمتتان عارضم حدود یک سال پیش این اقای ال ناز با یک کاربر دیگر این قدر اینجا فحش ناجور به هم دادند که همه را فراری دادند از سایت .اینجا تعدادی زیادی از اساتید بزرگ بازار حضور داشتند مثل جناب زرین قلم,مبصر,جناب گوهر شناس,جوجه پاییز دوست خوبم و دیگر اساتید که الان حضور ندارم . همه را این اقا فراری داد از بس که بد دهن و بی تربیت هست حتی مسدود هم شد نمیدونم چطوری باز پیداش شده!
پارسال سکه رو از قیمت 5 تومان تا 15 تومان فروش میداد هر روز میگفت امروز میریزه فردا میریزه و باعث شد خود بنده رو 8 تومن خالی کنم و کلی ضرر کردم رفتم خصوصیش گلایه کردم ازش فقط فحش نصیبم شد گفت من مگه مرض دارم بهت سیگنال بدم که بری فردا با سودش ماشین شاسی بلد بخری تو خیابون جلوم بوق بزنی مسخرم کنی!
ببخشید سرتان درد آمد فکر کردم تجربه ام شاید به یک نفر کمک کنه تو دام اینها گرفتار نشه .
در حد اساتید نیستم و کاری هم به فرمایشات آقای کاربر 1 ندارم اما بنظر خودم امروز قیمت سکه کف بود با امید به خدا چند سکه خریدم شما هم همیشه با عقل خودتون معامله کنید و گوش به کسی ندهید و در پایان ...هیچ چیز ارزش سلامتی را ندارد پس مواظب خودتون باشید و از استرس دوری کنید.
آرزوی بهترین ها برای مردم ایران

4 8

آقای امااتور  یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1400/07/21 ساعت 22:10
از اقای کاربر1 هم تشکر میکنم امیدوارم هم در دنیا هم در آخرت سربلند باشند البته این خرید من در قیمت 11600 نظر خودم بود و کاری به صحبت ایشون نداشتم ولی مشتاق خواندن نظراتشان شدم البته با لحن مهربانتر .
باتشکر از سایت طلا

3 11

کاربر 1 یک سال میگه :

تاریخ: 1400/07/21 ساعت 19:57
کاربر 1 یک سال میگه :
تاریخ: 1400/07/20 ساعت 20:20
کف قیمت امروز 11600 بود .
الان هم 11680 بسته شد.
امیدوارم طمع نکرده باشید و 11600 خرید زده باشید .
خدا ی عقلی هم به جناب ال ناز بده خخخخ
تو خجالت نمیکشی با این اسمت اینجا گو خوری میکنی هزار پدر
دست از سر ملت بردار آخه به اینا ضربه میزنی چی بهت میرسه بیشرف
==================================================
کاربر 1 یک سال میگه :
تاریخ: 1400/07/20 ساعت 17:38
آقا زیر 11600 نمیره بخر طمع نکن
*
ال ناز Gold? شش سال پاسخ می دهد :
تاریخ: 1400/07/20 ساعت 18:21
شرو ور میگه با خیال راحت رو ۱۱۴۲۰ خرید کنید
================================
کاربر 1 یک سال میگه :
تاریخ: 1400/07/17 ساعت 17:42
عزیزان سکه زیر 12 مفته
نهایت کاهش تا 11600
11600 تاچ شد رحم نکنید بهش
شده پول گدایی کنید سکه بخرید.
اینم شیرینی عروسیم بود به شما نوششش جان❤

3 9

کاربر 1 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1400/07/21 ساعت 20:04
سه روز قبل از رویت کف بهت گفتم 11600 کفه . درس عبرتی شد برای دوستانی که به حرف ال ناز گوش دادن ومنتظر 11400 موندن این جانور فقط هدفش ضربه زدن به مردمه جامعه ستیزه مریضه الانم به امید11400 نذاشت تو کف بخرید الان باید 200 تومن بالاتر بخری

6 9

حبیب$ یک سال میگه :

تاریخ: 1400/07/21 ساعت 14:08
دلار با ۱۳۰ افزایش به ۲۷۱۰۰ رسید

6 11

استاداعظم ۱ یک سال میگه :

تاریخ: 1400/07/21 ساعت 13:01
عزیزان برای هر میزان سرمایه راه برای ورود هست فقط باید کف سقف با دید باز پیدا کنی.
______________________
انشالا فقط با ۲۰ روز کاری توافق ایران با ۱+۵ انجام میشه دقت کنید
به سرعت تزریق واکسن پیش میریم

5 12

کاربر 1 یک سال میگه :

تاریخ: 1400/07/15 ساعت 08:54
مشنگی هم عالمی دارد...
خخخخ خدا شفات بده صدای ماندگار

8 7

صدای ماندگار یک سال میگه :

تاریخ: 1400/07/10 ساعت 01:20
خطاب به مسئولین محترم قضایی، انتظامی، پلیس فتا، وکلای دادگستری، و مسئولین محترم اطلاعات و امنیت، روحانیت معظم، مدیران فرهنگی و انقلابی، اصحاب رسانه و هر انسان آزاده دیگر،
اگر گذرتان به سایت tala.ir افتاد ،به این پیام توجه بفرمایید:
مدت مدیدی است این سایت به یک فحش کده تبدیل شده است و رکیک ترین الفاظ توسط کاربران مورد حمایت سایت در بخش نظرات منتشر می شود. درواقع هرزه زبانی در این سایت رواج پیدا کرده و مسئولین سایت آزادانه بدترین الفاظ ممکن را منتشر می کنند و قطعا نیت اصلی آنها مشخص است.
لذا اگر گذر یکی از مسئولین محترم به این سایت افتاد خواهشمندیم نسبت به برخورد قاطع و قانونی با مدیران این سایت اقدام کنند و هرچه سریعتر این هرزه زبان ها به مراجع ذیصلاح معرفی شوند.
امیدواریم چنین اتفاقی بیفتد.
متاسفانه مدیران و مسئولین این سایت ارزش های انسانی و اجتماعی زیرپاگذاشته و با حمایت از کاربران هتاک، منتقدین به این وضعیت را نیز مورد حمله و فحاشی قرار می دهند.
آیا این سایت با این عملکرد قصد دارد فساد را نهادینه کند؟ امیدواریم برخورد قاطع با مسئولین سایت و عوامل دست آموزش انجام شود.
-------

6 6

صدای ماندگار یک سال میگه :

تاریخ: 1400/07/10 ساعت 01:20
خطاب به مسئولین محترم قضایی، انتظامی، پلیس فتا، وکلای دادگستری، و مسئولین محترم اطلاعات و امنیت، روحانیت معظم، مدیران فرهنگی و انقلابی، اصحاب رسانه و هر انسان آزاده دیگر،
اگر گذرتان به سایت tala.ir افتاد ،به این پیام توجه بفرمایید:
مدت مدیدی است این سایت به یک فحش کده تبدیل شده است و رکیک ترین الفاظ توسط کاربران مورد حمایت سایت در بخش نظرات منتشر می شود. درواقع هرزه زبانی در این سایت رواج پیدا کرده و مسئولین سایت آزادانه بدترین الفاظ ممکن را منتشر می کنند و قطعا نیت اصلی آنها مشخص است.
لذا اگر گذر یکی از مسئولین محترم به این سایت افتاد خواهشمندیم نسبت به برخورد قاطع و قانونی با مدیران این سایت اقدام کنند و هرچه سریعتر این هرزه زبان ها به مراجع ذیصلاح معرفی شوند.
امیدواریم چنین اتفاقی بیفتد.
متاسفانه مدیران و مسئولین این سایت ارزش های انسانی و اجتماعی زیرپاگذاشته و با حمایت از کاربران هتاک، منتقدین به این وضعیت را نیز مورد حمله و فحاشی قرار می دهند.
آیا این سایت با این عملکرد قصد دارد فساد را نهادینه کند؟ امیدواریم برخورد قاطع با مسئولین سایت و عوامل دست آموزش انجام شود.
----

6 3

صدای ماندگار یک سال میگه :

تاریخ: 1400/07/10 ساعت 01:20
خطاب به مسئولین محترم قضایی، انتظامی، پلیس فتا، وکلای دادگستری، و مسئولین محترم اطلاعات و امنیت، روحانیت معظم، مدیران فرهنگی و انقلابی، اصحاب رسانه و هر انسان آزاده دیگر،
اگر گذرتان به سایت tala.ir افتاد ،به این پیام توجه بفرمایید:
مدت مدیدی است این سایت به یک فحش کده تبدیل شده است و رکیک ترین الفاظ توسط کاربران مورد حمایت سایت در بخش نظرات منتشر می شود. درواقع هرزه زبانی در این سایت رواج پیدا کرده و مسئولین سایت آزادانه بدترین الفاظ ممکن را منتشر می کنند و قطعا نیت اصلی آنها مشخص است.
لذا اگر گذر یکی از مسئولین محترم به این سایت افتاد خواهشمندیم نسبت به برخورد قاطع و قانونی با مدیران این سایت اقدام کنند و هرچه سریعتر این هرزه زبان ها به مراجع ذیصلاح معرفی شوند.
امیدواریم چنین اتفاقی بیفتد.
متاسفانه مدیران و مسئولین این سایت ارزش های انسانی و اجتماعی زیرپاگذاشته و با حمایت از کاربران هتاک، منتقدین به این وضعیت را نیز مورد حمله و فحاشی قرار می دهند.
آیا این سایت با این عملکرد قصد دارد فساد را نهادینه کند؟ امیدواریم برخورد قاطع با مسئولین سایت و عوامل دست آموزش انجام شود.
--

3 3

صدای ماندگار یک سال میگه :

تاریخ: 1400/07/10 ساعت 01:19
خطاب به مسئولین محترم قضایی، انتظامی، پلیس فتا، وکلای دادگستری، و مسئولین محترم اطلاعات و امنیت، روحانیت معظم، مدیران فرهنگی و انقلابی، اصحاب رسانه و هر انسان آزاده دیگر،
اگر گذرتان به سایت tala.ir افتاد ،به این پیام توجه بفرمایید:
مدت مدیدی است این سایت به یک فحش کده تبدیل شده است و رکیک ترین الفاظ توسط کاربران مورد حمایت سایت در بخش نظرات منتشر می شود. درواقع هرزه زبانی در این سایت رواج پیدا کرده و مسئولین سایت آزادانه بدترین الفاظ ممکن را منتشر می کنند و قطعا نیت اصلی آنها مشخص است.
لذا اگر گذر یکی از مسئولین محترم به این سایت افتاد خواهشمندیم نسبت به برخورد قاطع و قانونی با مدیران این سایت اقدام کنند و هرچه سریعتر این هرزه زبان ها به مراجع ذیصلاح معرفی شوند.
امیدواریم چنین اتفاقی بیفتد.
متاسفانه مدیران و مسئولین این سایت ارزش های انسانی و اجتماعی زیرپاگذاشته و با حمایت از کاربران هتاک، منتقدین به این وضعیت را نیز مورد حمله و فحاشی قرار می دهند.
آیا این سایت با این عملکرد قصد دارد فساد را نهادینه کند؟ امیدواریم برخورد قاطع با مسئولین سایت و عوامل دست آموزش انجام شود.
-

3 2

صدای ماندگار یک سال میگه :

تاریخ: 1400/07/10 ساعت 01:19
خطاب به مسئولین محترم قضایی، انتظامی، پلیس فتا، وکلای دادگستری، و مسئولین محترم اطلاعات و امنیت، روحانیت معظم، مدیران فرهنگی و انقلابی، اصحاب رسانه و هر انسان آزاده دیگر،
اگر گذرتان به سایت tala.ir افتاد ،به این پیام توجه بفرمایید:
مدت مدیدی است این سایت به یک فحش کده تبدیل شده است و رکیک ترین الفاظ توسط کاربران مورد حمایت سایت در بخش نظرات منتشر می شود. درواقع هرزه زبانی در این سایت رواج پیدا کرده و مسئولین سایت آزادانه بدترین الفاظ ممکن را منتشر می کنند و قطعا نیت اصلی آنها مشخص است.
لذا اگر گذر یکی از مسئولین محترم به این سایت افتاد خواهشمندیم نسبت به برخورد قاطع و قانونی با مدیران این سایت اقدام کنند و هرچه سریعتر این هرزه زبان ها به مراجع ذیصلاح معرفی شوند.
امیدواریم چنین اتفاقی بیفتد.
متاسفانه مدیران و مسئولین این سایت ارزش های انسانی و اجتماعی زیرپاگذاشته و با حمایت از کاربران هتاک، منتقدین به این وضعیت را نیز مورد حمله و فحاشی قرار می دهند.
آیا این سایت با این عملکرد قصد دارد فساد را نهادینه کند؟ امیدواریم برخورد قاطع با مسئولین سایت و عوامل دست آموزش انجام شود.
-