اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

6 کاری که اگر آن ها را انجام دهید رژیم شما را نابود می کنند

یکی از نکات مهم در هنگام رژیم گرفتن این نکته است که علاوه بر پایبند به رژیم به عوامل بیرونی که می توانند رژیم شما را تحت تاثیر قرار دهند توجه کنید.

عوامل بسیاری می توانند رژیم شما را تحت تاثیر خود قرار دهند. هنگامی که در حال گرفتن رژیم هستید با توجه ویژه به میزان سوخت و ساز بدن خود داشته باشید و هرکاری که منجر به کاهش متابولیسم بدن شما می شود را کنار بگذارید.

1. انجام ندادن پیاده روی روزانه: حدود ۵۰ % از موفقیت رژیمی شما وابسته به پیاده روي است چون بهترین فعالیت برای چربی سوزی است و نقش مهمی در رژیم شما ایفا می کند پس اصلا انجام دادن این فعالیت را فراموش نکنید .

2.نخوردن وعده آزاد: شام آزاد مثل یک شوک مفید به بدن است بنابراین با خیال آسوده و انگیزه اجراش کنید و با این تصور که اگرشام آزاد نداشته باشیم زودتر لاغر می شویم مبارزه کنید. شام آزاد به رژیم شما کمک و از استپ وزنی جلوگیری می کند .

رژیم

3.رفتن به روی ترازو قبل از روز پایانی رژیم : تایک روز مانده به پایان دوره رژیم به هیچ عنوان نباید روی ترازو بروید. چون وزن کردن باعث ایجاد استرس و نهایتا ترشح کورتیزول ( مشابه تزریق کورتون ) می شود و همین مسئله حتی اگر باعث چاقی نشود، مانع لاغری می شود.

4.خوردن ممنوعيات رژیمی: رعایت برنامه غذایی و نخوردن ممنوعيات رژیمی مثل نوشابه، شیرینی حدود ۳۰ ٪ از رژیم را تشکیل می دهد. ممنوعيات باعث ایجاد اخلال در متابولیسم شما می شوند و تا ۳ روز طول می کشد تا بدن به روند چربی سوزی خود برگردد. برای رسیدن هرچه زودتر به هدف ، سراغ آن ها نروید.

ممنوعات

5.کم کردن حجم غذای روزانه: شما باید یک زندگی سالم اما مبتنی بر واقعیت را یاد بگیرید تا حجم غذای متعادل شما تبدیل به چربی نشود. پس به هیچ وجه کمتر از مقدار مشخص شده در برنامه تان را میل نکنید و در این صورت برای دوره بعدی رژیم، قطعا دچار استپ وزنی می شوید.

6.ادامه ندادن رژیم: بعد از یک اشتباه رژیمی درنهایت شما اگه یک تقلب انجام دادید باز هم می توانید از نوشروع کنید. به هیچ عنوان مسیر رژیم را رها نكنيد و آن را تکرار نکرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد