اونس طلا2340.15
مظنه14,656,000
18 گرم3,383,300
ارزش سکه33,019,968
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,500,000
ربع14,500,000

این 3 نوع چایی رو حتما درست کن!

مفیدترین چایی ها با مزایای شگفت انگیز، این 3 نوع چای است!

چایی

از سالم ترین نوشیدنی ها، چای ها هستند که فواید متعددی با توجه به نوع آن را دارند و همچنین یک راه عالی برای هیدراته ماندن بدن می باشند. اما جدا از مفید بودن نوشیدن چایی برای بدن، اکثر ما ایرانیها عاشق نوشیدن یک فنجان چای در هر لحظه از روز هستیم؛ به خصوص که فصل پاییز آمده است و دم کردن چایی و نوشیدن آن در کنار اعضای خانواده در شب های سرد طولانی پیش رو صفایی دارد.

چایی ها انواع مختلفی دارند و برخی از انواع چای دارای مزایای بیشتری برای سلامتی هستند. در زیر 3 نوع چایی که مفیدترین انواع چای ها هستند را برای شما آورده ایم!

چای زنجبیلی

زنجبیل یک معجزه گر واقعی است. وقتی احساس تهوع می کنید معجزه می کند، در برابر احساس نفخ و مشکلات معده و روده کمک می کند؛ علاوه بر آن، فشار خون شما را کاهش می دهد و وقتی همه اطرافیان شما به آنفولانزا مبتلا می شوند، سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند، که این بسیار عالی است. زنجبیل همچنین در هنگام درد یا درد ماهیچه ها، صرف نظر از علت ایجاد آن، کمک می کند. یک تکه زنجبیل را برش دهید و بگذارید چند دقیقه در آب داغ خیس بخورد: بسیار خوب! همچنین می توانید یک قاشق عسل به آن اضافه کنید تا این نوشیدنی را خوشمزه کند.

چای قاصدک

آیا می خواهید چند کیلو وزن کم کنید؟ قاصدکها دوستان شما هستند. چای قاصدک به خلاص شدن از شر رطوبت اضافی در بدن کمک می کند که ممکن است علت احساس سنگینی یا نفخ شما باشد. علاوه بر آن، این چایی به بهبود متابولیسم کلی و هضم شما نیز کمک می کند.

چای سبز

مدتی است که می دانید چای سبز برای شما مفید است. این ماده دارای خاصیت کاهش دهنده کلسترول و ضد باکتری است و به سرعت هضم غذا کمک می کند، حالت تهوع را کاهش می دهد، استراحت شبانه شما را بهبود می بخشد و همچنین طعم خوبی هم دارد!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد