اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک زبان سفید در مورد سلامتی شما چه می گوید؟! تعداد کمی از مردم این را می دانند!

علت سفید شدن زبان چیست؟ برای پیشگیری یا خلاص شدن از شر آن چه می توانید بکنید؟

زبان سفید

زبان سفید به ندرت نشان دهنده چیزی جدی است اما هرچند ممکن است خطرناک نباشد، ولی آزاردهنده است، چراکه شما نمی خواهید با دهان باز با آن بخندید و یا وقتی با افراد صحبت می کنید خیلی نزدیک شما ایستاده باشند!

اما زبان سفید در مورد سلامتی شما چیزی می گوید...

سیستم ایمنی

داشتن یک زبان سفید می تواند نشان دهنده ضعف سیستم ایمنی بدن باشد. این امر ارتباطی با باکتری ها و قارچ هایی دارد که به طور طبیعی در پوست، غشاهای مخاطی و سراسر بدن شما هستند. معمولاً این باکتری ها و قارچ ها در بدن و روی بدن شما، باهماهنگی زندگی می کنند، اما اگر سیستم ایمنی بدن شما ضعیف باشد، تعادل بین آنها مختل می شود که باعث سفیدی زبان شما خواهد شد.

بیماری نادر

بنابراین به طور کلی این اتفاق، چیز جدی ای نیست، اما در برخی موارد (موارد بسیار نادر!) زبان سفید می تواند ناشی از یک بیماری خاص مانند ایدز باشد. سفیدی زبان، همچنین می تواند در هنگام مصرف آنتی بیوتیک یا تحت درمان های اساسی مانند شیمی درمانی رخ دهد و یا همچنین می تواند ناشی از بیماری زبان باشد (سفید یا تا حدودی سفید) اما برای اکثر موارد، علت آن ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن است.

تقویت سیستم ایمنی بدن

در نتیجه زمان تقویت سیستم ایمنی بدن شما فرا رسیده است! اما دقیقاً چگونه؟

در مرحله اول، سعی کنید مطمئن شوید که استرس مداوم ندارید! استرس، در دراز مدت می تواند باعث کاهش قدرت سیستم ایمنی بدن شود؛ به همین دلیل، شما باید به اندازه کافی استراحت کنید، غذای سالم بخورید(ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر کافی)، بهداشت را رعایت کنید(دستان خود را بشویید!) و به اندازه کافی ورزش کنید؛ و اما محصولاتی که تبلیغ می شود که سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند را بهتر است بدون استفاده رها کنید! تا زمانی که رژیم غذایی شما سالم و مغذی است، شما واقعاً به هیچ قرص ویتامینه نیاز ندارید!

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد