اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۳ درخواست دولت سوریه از شورای امنیت سازمان ملل

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت پیرامون بحران این کشور خواست، حضور نظامی غیرقانونی خارجی در خاک سوریه پایان یابد، تحریم‌های اقتصادی غرب لغو و از تلاش‌های دولت برای مبارزه با تروریسم حمایت شود.

به گزارش سایت طلا ، به نقل از خبرگزاری سانا، بسام صباغ، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت گفت، برخی از کشورها به مانع تراشی در پیدا کردن راه حل بحران سوریه ادامه می دهند و خواهان برقراری ثبات در این کشور نیستند.

وی افزود، حل و فصل ها و آشتی هایی که در استان درعا حاصل شده بیانگر تمایل سوریه برای بازگرداندن امنیت و ثبات به سراسر کشور و تضمین امنیت شهروندانش است.

صباغ در نشست شورای امنیت گفت، باید حضور نظامی غیرقانونی خارجی در خاک سوریه پایان یابد، اقدامات اقتصادی اجباری غرب برداشته شود و از تلاش های دولت برای مبارزه با تروریسم حمایت شود.

گی­‌یر پدرسن، نماینده ویژه سازمان ملل در سوریه هم در این نشست اعلام کرد، زمان و مکان برگزاری نشست آینده کمیته قانون اساسی سوریه مشخص شد.

وی افزود، پس از هشت ماه مذاکرات فشرده با روسای کمیته قانون اساسی سوریه، پیرامون روش کار توافقی حاصل شده و دعوت نامه هایی نیز برای شرکت در ششمین جلسه کمیته در ژنو ارسال شده است.

پدرسن گفت، این کمیته قرار است ۱۸ اکتبر در ژنو تشکیل جلسه دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد