اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مردان یا زنان، کدام سریع تر عاشق می شوند؟

عشق یکی از عجیب ترین و لذت بخش ترین احساساتی است که ما در طول زندگی تجربه می کنیم. اما همیشه این سؤال وجود داشته است که مردان سریع تر عاشق می شوند یا زنان؟

از گذشته تا به امروز همیشه در بین مردم تصور می شده است که زنان به دلیل اینکه احساساتی تر هستند بسیار زودتر از مردان عاشق می شوند اما آیا این تصور درست است؟

عشق یکی از لذت بخش ترین احساساتی است که هر فردی می تواند تجربه کند اما توجه داشته باشید که ما از یک عشق واقعی حرف می زنیم؛ عشقی که شما را برای یک عمر در کنار یکدیگر بودن راهنمایی می کند.

اینکه شما در لحظه فردی را ببینید و احساس کنید پروانه ها به چرخش درامده اند به معنای عشق نیست و می تواند تنها یک اشتیاق گذرا باشد چرا که در این لحظه درگیر هورمون های مختلف شده اید.

عشق واقعی همه جنبه ها را در برگرفته و حاصل یک ارتباط عمیق بین شما و همسرتان است که این امکان را می دهد تا برای سال های سال در کنار یکدیگر زندگی لذت بخشی را تجربه کنید.

عشق

همانطور که گفتیم بسیاری از مردم فکر می کنند زنان زودتر از مردان عاشق می شوند اما واقعیت کاملا برعکس است و مردان بسیار سریع تر و حتی جدی تر از زنان عشق را تجربه می کنند. به علاوه مردان عشق در نگاه اول را نیز بسیار بیشتر از زنان تجربه می کنند که ناشی از زیبایی زنان است.

طبق مطالعه اخیر روی 172 دانشجوی کالج که در مجله روانشناسی اجتماعی منتشر شده است، زنان برای اینکه بتوانند مناسب ترین شریک زندگی برای خود و همچنین پدری خوب برای فرزندانشان پیدا کنند زمان بسیار بیشتری را لازم دارند.

در این مطالعه مردان تنها پس از 88 روز یک عشق بسیار شدید را تجربه کردند اما تجربه این احساس مشابه برای زنان 134 روز طول کشید که به شکل قابل توجهی بیشتر از مردان بود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد