اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شما نباید صبح تخت خود را مرتب کنید!

چرا نباید صبح ها وقتی از خواب برمی خیزید، تخت خواب خود را مرتب کنید؟!

تخت خواب

دو نوع انسان در این دنیا وجود دارد: افرادی که صبح از خواب بیدار می شوند، پتوی خود را کنار می زنند و به بقیه روز خود می پردازند، و افرادی که تا زمانی که تختخوابشان را مرتب نکنند، اتاق خواب را ترک نمی کنند! ما برای آخرین گروه خبری داریم: بهتر است خودتان را از این مشکل نجات دهید!

عواقب

ممکن است به نظر کمی تنبلی برسد، به هر حال، وقتی تخت خود را به درستی مرتب می کنید، اتاق خواب بسیار مرتب تر به نظر می رسد، همچنین توصیه های روانشناسی بسیاری برای مرتب کردن تخت بلافاصله بعد از بیدار شدن وجود دارد؛ اما تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه کینگستون لندن نشان می دهد که تختخواب مرتب شما در اول صبح می تواند عواقبی منفی برای سلامتی شما به دنبال داشته باشد.

کنه ها

وقتی تخت خود را مرتب می کنید، در واقع یک آرمان شهر برای کنه ها ایجاد می کنید! آنها می توانند در عرق و گرمای بدن شما که هنوز کمی بعد از برخواستن، روی تشک شما وجود دارد لانه کنند و در نتیجه می توانند به راحتی تکثیر شوند! این امر احتمال ابتلا به اگزما، درماتیت، تب یونجه، آسم و سایر آلرژی ها را افزایش می دهد. یک تخت خواب متاسفانه می تواند تا 1.5 میلیون کنه را در خود جای دهد!

هوا

استفان پترلو ، سرپرست تیم تحقیقاتی، توصیه می کند هنگام بیدار شدن روکش تخت خود را در بیاورید؛ به این ترتیب، تختخواب شما می تواند به درستی هوا را تهویه کرده و شانس کمتری برای زنده ماندن به کنه ها بدهد و البته نکته مهم دیگر تهویه مناسب اتاق خواب است. این نیز بسیار مهم است و باید بدان توجه داشت!

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد