اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پاتک فرهاد مجیدی و استقلال به پرسپولیس

مذاکره باشگاه پرسپولیس و مهاجم سابق سپاهان به بن‌بست رسید. تیم فوتبال پرسپولیس در حالی هشتم مرداد قهرمان لیگ برتر ایران شد که ۱۱ روز بعد از پایان لیگ بیستم برای ساختن تیم فصل جدید کار خود را شروع کرد.

به گزارش سایت طلا، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی هشتم مرداد قهرمان لیگ برتر ایران شد که ۱۱ روز بعد از پایان لیگ بیستم برای ساختن تیم فصل جدید کار خود را شروع کرد. در همین راستا سرخ‌پوشان در روز ۱۹ مرداد سال جاری علیرضا ابراهیمی را جذب کردند.

با اینکه پرسپولیسی‌ها به اکثر اهداف از پیش تعیین شده خود رسیدند در جذب مهاجم شش دانگ و باتجربه نتوانستند موفق عمل کنند. یحیی گل‌محمدی تا امروز حداقل دو مرتبه رسماً در این خصوص گلایه خود را ابراز کرده است. یکبار در تمرین پرسپولیس، مرتبه دوم هم در برنامه ورزش و مردم، قبل از اعزام به تاجیکستان.

بعد از اینکه پرسپولیس نتوانست مهاجم مدنظر خود را از بازار داخلی جذب کند به دنبال توافق با مهاجم خارجی رفت. کادرفنی پرسپولیس با علم بر تقویم بازی‌های فشرده و حساس پرسپولیس، قبل از آغاز لیگ بیستم و یکم (برای به کار گیری در لیگ قهرمانان آسیا) به دنبال مهاجم خارجی رفت که با این شرایط آشنا باشد. با این شرایط کی‌روش استنلی انتخاب و مذاکراتی با پرسپولیسی‌ها داشت.

در همین حال، فدراسیون فوتبال به خاطر بدهی پرسپولیس به کالدرون اجازه عقد قرارداد با مهاجم خارجی را نداد. بررسی‌ها نشان می‌دهد مذاکرات پرسپولیس و مهاجم برزیلی سابق سپاهان به بن‌بست رسیده، چرا که گل‌محمدی وی را برای لیگ قهرمانان آسیا لازم داشت. حتی اگر همین امروز هم استنلی به تمرینات پرسپولیس ملحق شود بعید است که بتواند خود را به خوبی آماده بازی الهلال و با شرایط خودش را منطبق کند.

از سوی دیگر این روزها شایعاتی مبنی بر لینک شدن این مهاجم برزیلی به باشگاه استقلال و ابراز تمایل کادرفنی آبی‌پوشان برای جذب وی شنیده می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد