اونس طلا2333.18
مظنه15,236,000
18 گرم3,517,200
ارزش سکه34,326,708
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

اگر این نشانه ها را در دختری دیدید او به شما علاقه مند است

موقعیت های بسیاری پیش می آید که ممکن است شما به دختری علاقه مند شوید و بخواهید به خواستگاری او بروید اما مطمعن نباشید که طرف مقابل نیز به شما علاقه مند شده باشد.

بسیار معروف است که مرد ها توان فهمیدن آنچه در ذهن زنان می گذرد را ندارند. اگر شما نیز همینگونه هستید احتمالا با این مشکل مواجه شده اید که فکر می کردید فردی به شما علاقه دارد اما در واقع کاملا خلاف این بوده است.

برای فهمیدن این موضوع که آیا دختری به شما علاقه دارد یا خیر راه ها و نشانه هایی وجود دارد که می توانید با توجه به آنها ذهن طرف مقابلتان را بخوانید.

1. برقرار کردن تماس چشمی: گفته می شود چشم ها پنجره ای به روح هستند. برقرار کردن تماس چشمی به این معنا است که شما اجازه دهید احساساتتان برای طرف مقابل آشکار شود در نتیجه این یکی از نشانه های قطعی است.

2. به پست های شما در فضای مجازی علاقه نشان می دهد: علاقه نشان دادن به پست هایی که در فضای مجازی به اشتراک می گذارید می تواند نشان دهنده علاقه مندی به شما و زندگی شما باشد.

ازدواج

3. خود را از شما دور نمی گیرد: فردی که سعی می کند در مکان های عمومی کاملا دور از شما بایستد بدین معنی است که علاقه چندانی به در کنار شما قرار گرفتن به عنوان همسر ندارد.

4. به شما لبخند می زند: لبخند زدن می تواند معانی فراوانی داشته باشد اما یک ارتباط چشمی قوی به همراه لبخند زدن یک نشانه بسیار علای از علاقه است.

5. پیام دادن: پیام های بسیار معمولی مانند صحبت درباره پستی که اخیرا در شبکه های اجتماعی قرار داده اید می تواند نشانه ای از علاقه مند بودن به شما باشد.

باید توجه داشته باشید که این نشانه ها در کنار زبان بدنی که علاقه را نشان می دهد می تواند در کنار یکدیگر شما را مطمعن کند که فرد مقابلتان از شما خوشش می آید و در صورت دارا بودن شرایط مناسب می توانید با یکدیگر ازدواج کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد