اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با دیدن این فیلم ها به کشور اسپانیا سفر کنید

اسپانیا یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که سینمای آن موفقیت های بزرگی را در ساخت فیلم داشته است. با دیدن این فیلم ها به کشور اسپانیا سفر خواهید کرد.

در این خبر فیلم هایی از سینمای اسپانیا را به شما معرفی خواهیم کرد که به موضوعات مختلف اجتماعی اشاره کرده اند. پس از تماشای این فیلم ها به درک عمیقی از اسپانیا و سینمای آن خواهید رسید.

1. Everybody Knows

IMDB: 6.9/10

داستان این فیلم در دهکده کوچکی نزدیک مادرید اتفاق می افتد، جایی که خانواده لورا عروسی دختر کوچک خانواده را جشن می گیرند. همه چیز آرام و به خوبی پیش می رود تا اینکه دختر لورا گم می شود.

2.THE PLATFORM

IMDB: 7/10

یک زندان عمودی که در هر طبقه ، یک سلول و در هر سلول ، دونفر زندانی هستند . این زندانیها تنها از یک دریچه که فقط دو دقیقه در روز باز می شود ، تغذیه می شوند . این کابوس برای آنها ادامه دارد.

3.MIRAGE

IMDB: 7.4/10

نیکویک پسربچه دوازده ساله علاقه مند به فیلمبرداری است و به همراه مادرش زندگی می کند . یک شب ، زمانی که یک طوفان هفتاد و دو ساعته شروع میشود ، نیکویک اتفاق عجیب را از طریق پنجره خانهی همسایه اش ، آنجل پریتو تماشا می کند.

4.BIUTIFUL

IMDB: 7.5/10

وبال ، مردی است که در یک خانه خراب و در آستانه فرو ریزی همراه با دو فرزند کوچکش ، زندگی می کند . او از همسرش ، مارامبرا که از اعتیاد به الکل و اختلال روانی رنج می برد جدا شده است.

5.THE SEA INSIDE

IMDB: 8/10

رامون که در ابتدای جوانی قطع نخاع شده در تلاش است تا دادگاه حق مرگ آسان را برایش به رسمیت بشناسد تا بتواند به زندگی خود پایان دهد اما...

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد