اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این نوشیدنی ها می تواند باعث تست مثبت کاذب کرونا شود

هم اکنون نزدیک به دو سال است که از شیوع همه گیری کرونا می گذرد و تست های خانگی تشخیص این بیماری رواج بسیاری پیدا کرده اند. اما برخی از نوشیدنی ها می تواند باعث پاسخ مثبت کاذب تست شوند.

هم اکنون نزدیک به دو سال است که از شیوع همه گیری کرونا می گذرد و تست های خانگی تشخیص این بیماری رواج بسیاری پیدا کرده اند. اما برخی از نوشیدنی ها می تواند باعث پاسخ مثبت کاذب تست شوند.

تست های خانگی یکی از بهترین راه های اطلاع از دچار شدن به این بیماری است چرا که هم دقت نسبتا بالایی دارند و هم اینکه باعث در معرض قرار گرفتن افراد در معرض ویروس در مراکز درمانی نمی شود.

گروهی از دانشمندان که در دانشگاه توبینگن آلمان در حال مطالعه طب گرمسیری هستند اخیراً مطالعه ای را در مجله بین المللی بیماری های عفونی منتشر کردند که نشان دهنده کارآمد بودن کیت های خودآزمایی آنتی ژن COVID-19 بود.

اما با این حال آنها متوجه شدند برخی از نوشیدنی هایی که ما به طور روزانه می نوشیم می تواند باعث ایجاد یک پاسخ مثبت کاذب در این گونه تست ها شود.

تست کرونا

آنها اعلام کردند که در تحقیقاتشان متوجه شده اند که نوشیدنی های آب معدنی گازدار، کوکاکولا، کوکاکولا رژیمی، فانتا پرتقالی، نوشیدنی های انرژی زا (در این مطالعه ردبول) و در نهایت نوشیدنی های الکلی پاسخ مثبت کاذب ایجاد می کند.

محققان بیان کردند که این موضوع می تواند ناشی از PH پایین این محلول ها باشد که باعث تغییر PH بدن و تحت تاثیر قرار دادن عملکرد آنتی بادی ها می شود.

البته این موضوع احتمالا بدین معنا نیست که شما کلا این نوشیدنی ها را حذف کنید. هرچند باید توجه داشته باشید که تحقیقات زیادی ثابت کرده است که نوشیدن این نوشیدنی ها برای سلامتی بسیار مضر بوده و خطرات زیادی برای سلامت شما دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد