اونس طلا2318.69
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

6 نکته مهمی که هر انسان سالمی باید درباره خود بداند

انسان باید درباره ویژگی های مختلف بدن خود، شیوه کارکردن آن، حساسیت ها و ظرفیت های بدن خود آگاهی داشته باشد تا بتواند از بدن خود در برابر بیماری ها محافظت کند.

انسان باید درباره ویژگی های مختلف بدن خود، شیوه کارکردن آن، حساسیت ها و ظرفیت های بدن خود آگاهی داشته باشد تا بتواند از بدن خود در برابر بیماری ها محافظت کند.

اگر شما درباره ویژگی های بدن خود، ظرفیت ها و حساسیت ها ان اگاهی داشته باشید می توانید بهترین انتخاب ها را در سبک زندگی خود و تغذیه تان انجام دهید تا بدنی سالم داشته باشید.

به این 6 نکته درباره بدن خود توجه کنید.

1. حساسیت ژنتیکی به قهوه و کافئین

هرچند که قهوه بسیار خوش طعم و مزه است اما افراد سالم اگر حساسیت ژنتیکی بالایی به کافئین داشته باشند بیش از یک فنجان قهوه در روز نمی خورند زیرا قلب و عروق و سیستم عصبی آن ها در معرض خطر قرار می گیرد.

قهوه

2. پاسخ بدن به کربوهیدرات

افراد سالم می دانند که روزانه به چقدر نان، برنج و شکر و سایر کربوهیدرات ها نیاز دارند و بیش از نیاز خود مصرف نمی کنند تا دیابت نگیرند و دچار اضافه وزن نشوند.

3. پاسخ بدن به چربی ها

افراد سالم با شناخت حساسیت ژنتیکی شان به چربی ها، درصد آن ها را در رژیم غذایی شان مشخص می کنند تا در معرض بیماری قلبی قرار نگیرند.

4. بهترین نوع رژیم غذایی

افراد سالم با شناخت دقیق پاسخ بدن شان به کربوهیدرات ها و چربی ها بهترین و موثرترین نوع رژیم غذایی را برای خودشان انتخاب می کنند.

نمک

5. پاسخ بدن به نمک

افراد سالم اگر حساسیت بالایی به نمک داشته باشند مصرف آن را به حداقل می رسانند و از فشار خون و التهاب بدن در سنین میان سالی پیشگیری می کنند.

6. نیاز بدن به ویتامین ها و انتی اکسیدان ها

این افراد می دانند که اگر نیاز مادرزادی آن ها به ویتامین ها زیاد است و بدنشان توانایی دریافت آن ها از غذا را ندارد باید مکمل استفاده کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد