اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا باید آب لیموی طبیعی را با معده خالی نوش جان کنید؟

آیا میدانستید نوشیدن آب لیمو با معده خالی فواید شگفت انگیزی دارد؟

توصیه متخصصان رژیم غذایی به همه ،نوشیدن یک لیوان آب (گرم) با مقداری آب لیمو تازه به محض بیدار شدن است.

احتمالا قبلا می دانستید که صبح نوشیدن یک لیوان آب برای بدن مفید است، اما ظاهراً بهتر است مقداری لیمو نیز به آن اضافه کنید. اما دقیقاً چرا چنین است؟

فواید آب لیمو

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که لیموها سرشار از مواد فوق العاده و سالم برای بدن شما هستند. آنها حاوی ویتامین B ، C، پتاسیم، پروتئین ها، آنتی اکسیدان ها، کلسیم، منیزیم و پکتین هستند. پکتین تأثیر مثبتی بر سیستم ایمنی بدن شما میگذارد، به این معنی که شما دیرتر مریض می شوید که این مزیت فعلا از همه مهمتر است.

شکم خالی

چرا باید آب لیمو را با شکم خالی بخوریم؟ خب جواب اینجاست: اگر می خواهید از آب لیمو بیشترین بهره را ببرید، مهم است که آن را صبح با معده خالی بنوشید چراکه در این حالت پاکسازی بدن از سموم موثرتر خواهد بود، موجب کاهش وزن می شود و کبد بیشتر صفرا را تولید می کند که این به نوبه خود باعث می شود کمتر گرسنه شوید و غذا را سریعتر هضم کنید.

بهداشت دهان

یکی دیگر از فواید نوشیدن آب لیمو این است که اسیدهای موجود در یک لیمو برای بهداشت دهان و دندان شما نیز مفید است؛ این اسیدها مطمئن می شوند که باکتری ها و بقایای غذایی که خورده اید از دهان شما ناپدید می شوند و لایه سفید روی زبان را نیز از بین برده و همچنین باعث از بین رفتن بوی بد دهان می شود؛

و یک مزیت دیگر: همه مواد سالم موجود در لیمو، ناخن ها و پوست شما را نیز تقویت می کند!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد