اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پسر کانادایی قدبلندترین نوجوان جهان شد

الیویه رو (Olivier Rioux)، ۱۵ ساله و اهل کانادا با قد ۲۲۶.۹ سانتی متری‌اش بالاخره نام خود را در کتاب جدید گینس ۲۰۲۲ به عنوان قدبلندترین نوجوان جهان (مذکر) ثبت کرد.

به گزارش موبوایران، الیویه رو (Olivier Rioux)، ۱۵ ساله و اهل کانادا با قد ۲۲۶.۹ سانتی متری‌اش بالاخره نام خود را در کتاب جدید گینس ۲۰۲۲ به عنوان قدبلندترین نوجوان جهان (مذکر) ثبت کرد.

به گزارش رکوردهای جهانی گینس، الیویه هنگام تولد ۳.۴ کیلوگرم وزن داشت و در یک ماه اول، وزنش به ۷.۲۵ کیلوگرم رسید. رشد سریع او باعث شد قدش در کلاس پنجم حدود ۱۶۰ سانتی متر باشد. با توجه به این روند و همین طور قد والدینش، پزشکان پیش‌بینی کردند که قد او در نقطه‌ی اوجش به ۱۹۶ سانتی متر خواهد رسید. اما آن‌ها نمی‌دانستند که او از پیش‌بینی‌های آن‌ها فراتر خواهد رفت.

به خاطر این که همه‌ی خانواده‌ی رو قدبلند بودند، خانه‌ی دوران کودکی الیویه تغییراتی پیدا کرد تا بتواند قد و قامت اعضای خانواده را در خود جای دهد. در خانه‌ی آن‌ها میزها و سقف‌ها بلندتر از معمول هستند. تنها چیزی که تغییر نکرده، چارچوب‌های درهاست که با کله‌ی الیویه ملاقات‌های زیادی را داشته‌اند!

وقتی الیویه کوچک بود، ساعت‌ها برای خواندن کتاب‌های «رکوردهای جهانی گینس» وقت می‌گذاشت و قدبلندترین افراد جهان را بررسی و خودش را با آن‌ها مقایسه می‌کرد.

بعد از این که در ویراست‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ کتاب‌ها کسی را بلندقدتر از خودش پیدا نکرد، به این فکر افتاد که این عنوان را خودش کسب کند. تعجبی ندارد که از همان روزهای اول جذب بسکتبال شد.

این ورزشکار بااستعداد به یاد می‌آورد که وقتی ۵ ساله بود هنگام ورود به زمین بازی، تیم مقابل به خاطر قدش، سن او را زیر سوال می‌بردند و می‌گفتند که حتما بزرگ‌تر است.

مهم نیست که الیویه کجا باشد، مردم با دیدنش شروع می‌کنند به سوال پرسیدن و درخواست گرفتن عکس با او. اگرچه این می‌تواند یک گردش ساده را تبدیل به کاری پرمشقت بکند، اما در صورتی که مردم با احترام و مهربانی به او نزدیک شوند، الیویه و خانواده‌اش با صبوری با آن‌ها رفتار می‌کنند.

بهتر است حواس‌مان به الیویه باشد چرا که شکی نیست که او به بلندی‌های جدیدی دست خواهد یافت…

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد