اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آینده قیمت طلا امروز مشخص خواهد شد + تحلیل تکنیکال

قیمت طلا در روز گذشته تلاش صعودی بسیاری را از خود نشان داد اما با این حال نتوانست تغییر کلیدی از خود نشان داده و در محدوده مشخصی باقی ماند چراکه بازار در انتظار وقایع امروز است.

قیمت طلا در روز گذشته تلاش صعودی بسیاری را از خود نشان داد اما با این حال نتوانست تغییر کلیدی از خود نشان داده و در محدوده مشخصی باقی ماند چراکه بازار در انتظار وقایع امروز است.

هم اکنون نه تنها بازار طلا بلکه تمامی بازار های سرمایه گذاری در انتظار به پایان رسیدن جلسه فدرال رزرو و مشخص شدن آینده سیاست های این بانک هستند.

انتظار می رود که فدرال رزرو سیاست کاهش خرید اوراق قرضه خود را در این جلسه پیگیری کرده و در ماه های انتهایی سال 2021 آغاز کند که می تواند منجر به کاهش قیمت طلا شود.

از طرفی در روز گذشته به دلیل آرام شدن تنش ها با کشور چین تقاضا برای دلار کاهش یافته و ارزش شاخص دلار پایین تر آمده است که در نتیجه آن طلا توانست مقداری رشد را از خود نشان دهد.

قیمت طلا در محدوده 1768 دلار با مقاومت بسیار شدیدی مواجه است چراکه همانطور که پیش تر اشاره شد، به دلیل جلسه فدرال رزرو احساسات نزولی بسیاری در بازار حاکم بوده و پیش بینی می شود که طلا نتواند از این سطح عبور کند.

تحلیل تکنیال طلا به ما نشان می دهد که این فلز گرانبها در حال حاضر مقاومت 1763 دلاری را پشت سر گذاشته و در حال حرکت به سمت مقاومت خود در محدوده 1768 تا 1770 دلار است.

در صورتی که طلا بتواند به روند صعودی خود ادامه دهد اولین مقاومت پیش روی آن نقطه 1774 و سپس نقطه 1778 دلار خواهد بود که ادامه روند صعودی طلا را به چالش می کشد.

از طرف دیگر اولین سطح حمایت قیمت طلا نقطه 1760 دلاری خواهد بود که در صورت شکست، حمایت های 1757 و 1752 دلاری فعال خواهند شد. سقوط بیشتر می تواند قیمت طلا را به پشتیبانی اصلی آن در پایین ترین قیمت شش هفته اخیر یعنی 1742 دلار برساند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد