اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر نمی خواهید به تعمیرگاه بروید در پاییز و زمستان خودرو خود را گرم نکنید

دلیل اینکه شما نباید در زمستان اتومبیل خود را گرم کنید اینجاست!

گرم کردن ماشین

به فصل سرد زمستان در حال نزدیک شدن هستیم. گرم کردن ماشین قبل از راه افتادن سمت محل کار یکی از دردسرهای صبح زمستانی است! بسیاری از مردم ماشین خود را روشن می کنند و اجازه می دهند موتور یه بند کار کند تا گرم شود، اما ماشین شما از این وضعیت کمتر از شما راضی است! شما نباید این کار را با ماشین خود انجام دهید، چراکه گرم کردن ماشین شما به این طریق بیش از آنچه تصور می کنید به موتور آسیب می رساند.

موتور

هنگامی که ماشین ثابت و روشن است سیلندرها با ترکیبی از هوا و سوخت پر می شوند. این امر همچنین باعث هدر رفتن روغن در موتور شده و مصرف سوخت بالا می رود همچنین موتور با ترکیبی از هوا و سوخت تبخیر شده، کار می کند که این شرایط می تواند به موتور ماشین شما آسیب برساند و اگر بیش از حد این کار را انجام دهید، این خطر وجود دارد که خودروی شما هرچه سریعتر نیاز به رفتن به تعمیرگاه را داشته باشد.

کاری که باید انجام دهید

بنابراین، هنگامی که شما نیاز به استفاده از ماشین خود در یک روز سرد دارید، کار درست چیست؟ اول از همه، قبل از استارت باید شیشه ها را پایین بکشید. سپس وقتیکه می خواهید حرکت کنید ماشین را روشن کنید، بگذارید یک دقیقه به آرامی حرکت کند تا گرم شود و سپس به آرامی سرعت بگیرید. در این مرحله سریعتر از 20 کیلومتر در ساعت رانندگی نکنید. به این ترتیب ، موتور زمان کافی برای گرم شدن تدریجی بدون آسیب خوردن را دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد