اونس طلا2347.47
مظنه15,247,000
18 گرم3,519,700
ارزش سکه34,351,491
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

واقعیت یا افسانه: موبایل آب خورده را در کیسه برنج قرار بده!

اگر گوشی موبایل شما در آب افتاد با برنج می توانیم آنرا برگردانیم؟!

آیا برنج واقعا می تواند موبایل آب خورده شما را تعمیر کند؟

آیا فردی هستید که همیشه موبایل خود را با خود به توالت می برید؟ اگر چنین است پس همیشه این احتمال وجود دارد که موبایل شما به طور تصادفی درون توالت بیوفتد. اگر این اتفاق برای شما افتاده است، مطمئناً می خواهید تلفن هوشمند گرانبهای خود را هرچه سریعتر نجات دهید! آیا تا به حال در مورد ترفند قرار دادن تلفن خیس در مقداری برنج خشک چیزی شنیده اید؟ واقعیت است یا یک افسانه؟

درست یا غلط؟

ما نیز پس از شنیدن آن تعجب کردیم، بنابراین تحقیقاتی انجام دادیم، به نظر می رسد که این ترفند واقعاً کار می کند! برنج می تواند جان تلفن هوشمند شما را نجات دهد زیرا برنج خشک آب موبایل شما را جذب می کند. مهم این است که تلفن خود را حداقل بمدت 48 ساعت در یک کاسه یا کیسه برنج قرار دهید. همچنین حتما باتری و سیم کارت خود را بیرون آورده و روی یک پارچه جاذب خشک کنید.

نکات تکمیلی

در اینجا چند نکته دیگر در مورد چگونگی به حداقل رساندن آسیب ناشی از آب خوردگی موبایل شما آورده شده است:

. بلافاصله دستگاه را خاموش کرده و سیم کارت ، باتری و کارت حافظه را خارج کنید. سعی کنید همه اینها را با یک پارچه جاذب خشک کنید.

. سعی کنید تا جایی که ممکن است تلفن خود را تکان دهید تا از پخش شدن آب در بقیه دستگاه جلوگیری کنید.

. هرگز از سشوار برای خشک کردن گوشی خود استفاده نکنید. هوای گرم برای دستگاه مضر است و فقط بیشتر به آن آسیب می رساند، در ضمن رطوبت را به قسمت های دیگر تلفن نیز می برد.

. در عوض، می توانید از جاروبرقی برای جذب رطوبت دستگاه استفاده کنید،فقط کمی فاصله بین سر جاروبرقی و موبایل خود قرار دهید، چراکه خلا می تواند باعث ایجاد الکتریسیته ساکن شود.

. پس از انجام همه این کارها ، تلفن خود را حداقل به مدت 48 ساعت داخل کیسه برنج خشک قرار دهیدو پس از گذشت 48 ساعت، موبایل را روشن کنید. بله دوباره کار می کند!

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد