اونس طلا2302.52
مظنه14,646,000
18 گرم3,381,000
ارزش سکه32,997,438
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

اگر شب ها دیر می خوابید منتظر افزایش وزن خود باشید

شاید تا به امروز به این موضوع توجه نکرده بودید که بی خوابی های شبانه اغلب با پرخوری های شبانه و پرخوری های عصبی همراه است.

شاید تا به امروز به این موضوع توجه نکرده بودید که بی خوابی های شبانه اغلب با پرخوری های شبانه و پرخوری های عصبی همراه است.

اگر دچار بی خوابی در شب هستید و پرخوری عصبی نیز دارید بهترین راه برای گرفتن رژیم و تلاش برای تنظیم زمان مناسب خوابتان است که شامل تنظیم کردن ساعت خواب، میزان خواب و کیفیت خواب شما می شود.

خواب

خواب کافی و به موقع نه تنها شما را سرحال می کند ، بلکه می تواند روی میزان خوردن شما نیز تاثیر بگذارد . پرخوری و بی خوابی با یکدیگر ارتباط دارند ، به ویژه مصرف زیاد غذاهای غیرمغذی که می تواند موجب افزایش وزن شود.

تحقیقات متعددی نشان داده اند بدن افرادی که به بی خوابی (نخوابیدن در زمان مقرر ) دچارهستند ، دچارعدم تعادل هورمون های خاصی می شوند که نتیجه ی آن ، افزایش اشتها و تمایل به غذاهای شیرین و چاق کننده خواهد بود .

افزایش وزن

فقدان خواب در زمان مناسب نه تنها با سیگنال های گرسنگی تداخل می کند بلکه به صورت ریشه ای روی تعادل مزاجی شما اثربه شدت منفی می گذارد .

بنابراین تصور کنید که افراد بلغمی مستعد چاقی کسلی و خواب زیاد هستند ، اگر به عمد در زمان مقرر نخوابند و شب بیداری طی کنند ، چقدر تعادل در بدنشان را برهم خواهند زد . به طور کلی فراموش نکنید که پرخوری عصبی ریشه مزاجی دارد و اگر شما بی خوابی در شب رو نیز به ان اضافه کنید کامل از مسیر سلامتی خارج خواهید شد .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد