اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

میوه ای از بهشت که با خوردن آن سلامتی را به خود هدیه می کنید

سیب میوه ای از بهشت که بسیاری از افراد از خوردن آن غافل هستند در صورتی که خوردن روزانه یک عدد سیب می تواند زندگی شما را دگرگون کند.

سیب میوه ای از بهشت که بسیاری از افراد از خوردن آن غافل هستند در صورتی که خوردن روزانه یک عدد سیب می تواند زندگی شما را دگرگون کند.

سیب یکی از میوه های محبوب است که معروف ترین آنها سیب زرد ، سیب گلاب ، سيب سرخ ، سیب سبز سیب قندک ، سیب سفید و ... است . همه انواع سیب تقریبا در خواص مشابه ، ودرطعم مقداری تفاوت دارند .

سیب سرشار از ماده ای به نام « پلی فنول » است . پلی فنول ها در کاهش کلسترول و تری گلیسیرید موثر هستند ، ماده غذایی مفید برای قلب و عروق محسوب می شود و در کاهش فشارخون هم بسیار تاثیرگذار است . پلی فنولها سبب تقویت سلول های پانکراس شده و با تولید موثر انسولین ، به کنترل دیابت کمک می کنند .

سیب

سیب به دلیل فیبرمحلولی که دارد ، پروبیوتیک محسوب شده و برای باکتری های مفیدگوارشی ، نقش محافظتی دارد . و به همین دلیل ، برای سیستم گوارش ونفخ مفید است . سیب خاصیت ضدالتهابی دارد و برای تقویت سیستم ایمنی و آسم مفید است .

سیب قرمز: درون این سیب هاخامه ای رنگ است و معمولا بافت پفکی دارد . سیب قرمز ، آبدار و نرم است . بهتر است این سیب ها را خام بخورید .

سیب سبز: سیب سبز مورد علاقه افرادی است که طرفدار میوه های ترش وملس هستند . خوردن سیب سبز به کاهش وزن و تثبيت قند خون کمک می کند .

میوه

سیب سفید: از جمله کمیاب ترین انواع سیب ، سیب سفید است . این میوه بومی استرالیا است و به دلیل رنگ میوه ها به این نام ، نامگذاری شده است . بخش خارجی میوه ها شباهت زیادی به گواوا دارد . سیب سفید ، میوه یک درخت برگریزبرگدار است که در اواخر بهار شکوفا می شود ، این سیب قند بیشتری نسبت به سیب های دیگر دارد .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد