اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

تور مجازی نمایشگاه طلا همین حالا در خانه‌های شما!

بسیاری از افراد عاشق طلا و جواهرات هستند. طلا و جواهرات پرزرق‌وبرقی که نه‌تنها ارزش مادی بالایی دارند، بلکه با فرهنگ کشور عزیزمان ایران نیز عجین شده‌اند.

بسیاری از افراد عاشق طلا و جواهرات هستند. طلا و جواهرات پرزرق‌وبرقی که نه‌تنها ارزش مادی بالایی دارند، بلکه با فرهنگ کشور عزیزمان ایران نیز عجین شده‌اند. حتماً تا به حال لذت تماشای انواع و اقسام جواهرات قیمتی از پشت ویترین طلافروش‌ها را تجربه کرده‌اید! حالا فکرش را بکنید چه می‌شود اگر در بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات ایران و خاورمیانه حضور پیدا کنید و با دنیایی از جواهرات درخشان و شکیل آشنا شوید؟ به همین دلیل است که تور مجازی نمایشگاه طلا را به خانه‌هایتان آورده‌ایم!

کنجکاو شده‌اید بدانید تور مجازی چیست؟ با ما همراه باشید..

درباره تور مجازی نمایشگاه طلا چه می‌دانید؟

نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان تخصصی‌ترین نمایشگاه ایران و خاورمیانه در زمینه طلا و جواهرات، سنگ‌های قیمتی و زینتی، نقره‌جات و ماشین‌آلات ساخت طلا و فلزات گرانبها است! این نمایشگاه با سابقه درخشان برگزاری چهارده دوره موفق، هر ساله میزبان فروشندگان، تولیدکنندگان و خریداران طلا و جواهر از داخل و خارج از کشور است. برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی کمک بزرگی به رونق صنعت طلا و جواهر کشور عزیزمان ایران کرده است و با ایجاد جو رقابتی در زمینه تولید و صادرات طلا و جواهر، سبب رشد چشمگیر این صنعت در ایران شده است.

تور مجازی نمایشگاه طلا تکنولوژی پیشرفته‌ای است که نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان را به خانه‌های شما عزیزان دعوت می‌کند! چطور؟ با تور مجازی نمایشگاه طلا که به‌صورت سه‌بعدی قابل نمایش است، می‌توانید از خانه خودتان در بزرگ‌ترین نمایشگاه طلای ایران حضور پیدا کنید و لذت گشت زدن در غرفه‌های مختلف را بچشید.

اکسپوسی، برگزارکننده تخصصی تورهای مجازی از معتبرترین نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و خاورمیانه، این بار برای راحتی حال شما عزیزان اقدام به برگزاری تور مجازی نمایشگاه طلا کرده است. اما تور مجازی چه مزیت‌هایی نسبت به حضور فیزیکی در نمایشگاه دارد؟ در ادامه مطلب به این موضوع می‌پردازیم.

تور مجازی نمایشگاه طلا چه مزیت‌هایی دارد؟

با تورهای مجازی ۳۶۰ درجه‌ای اکسپوسی می‌توانید در حالی که در خانه خودتان نشسته‌اید و از آرامش خانه لذت می‌برید، در معتبرترین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان نیز حضور پیدا کنید. با تور مجازی دیگر لازم نیست نگران هزینه رفت‌وآمد تا نمایشگاه، شلوغی نمایشگاه، ترافیک، ویروس کرونا و مسائل بهداشتی باشید! با حضور در تور مجازی می‌توانید در مقرون‌به‌صرفه‌ترین و بهداشتی‌ترین حالت ممکن از حضور در نمایشگاه بی‌نظیر طلای اصفهان لذت ببرید.

چرا نباید فرصت شرکت در تور مجازی نمایشگاه طلا را از دست بدهیم؟

چه چیزی لذت‌بخش‌تر از این است که به صندلی راحتی خانه خودتان تکیه بزنید، نوشیدنی خنکی بنوشید و از موسیقی زیبایی لذت ببرید و در عین حال در یکی از زیباترین و معتبرترین نمایشگاه‌های طلای ایران نیز حضور پیدا کنید؟

با تور مجازی اکسپوسی می‌توانید در کمتر از ۵ دقیقه در چهاردهمین دوره نمایشگاه طلای اصفهان که در سال ۱۴۰۰ برگزار شده حضور پیدا کنید، اطلاعات غرفه‌ها را دریافت کرده و لذت بازدید از انواع طلا و جواهرات درخشان و گران‌قیمت را به خودتان هدیه کنید. کافی است همین حالا درتور مجازی نمایشگاه طلا ثبت‌نام کنید و یکی از متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین تجربیات زندگی‌تان را رقم بزنید!

https://www.expo30.ir/itl5

حتی میتوانید فیلم کامل نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان را در آپارات از طریق لینک زیر ببینید و لذت ببرید

https://www.aparat.com/v/PdhVG

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد