اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

به گفته پزشکان این کارها باعث نابود شدن بدنتان می شود

تقریبا تمام کار هایی که ما زندگی روزمره خود انجام می دهیم بر روی بدن تاثیر گذار است در نتیجه ممکن است بدون این که بدانید برخی از کار ها و عادت ها باعث نابودی بدنتان شود.

تقریبا تمام کار هایی که ما زندگی روزمره خود انجام می دهیم بر روی بدن تاثیر گذار است در نتیجه ممکن است بدون این که بدانید برخی از کار ها و عادت ها باعث نابودی بدنتان شود.

ما در ادامه قصد داریم برخی از کار هایی که انجام دادنشان باعث بیماری و بهم ریختن بدنتان می شود را معرفی کنیم. با رعایت این موارد عمری طولانی و در سلامت کامل را تجربه کنید.

1. عدم توجه به خواب مناسب: خواب نامناسب به هر نوعی از خروپف گرفته تا کمبود خواب و... می تواند مشکلات سلامتی مختلفی را از جمله فشار خون، نارسایی قلبی، خستگی، مشکلات ریوی و غیره به وجود آورد.

2. چاقی: به گفته پزشکان بیش از 200 عارضه وجود دارد که ناشی از چاقی هستند و در بسیاری از اوقات تا پیش از شدید شدن بیماری در بدن ساکت مانده و پس از آن بروز پیدا می کنند.

3. قرار گیری بدن در وضعیت نامناسب: قرار گیری بدن در حالت های بد باعث می شود تا گردش خون در بدن از حالت مناسب خود خارج شده و در نتیجه اکسیژن کافی به قلب و دیگر اندام های بدن نرسد. همچنین ریه ها نیز عملکرد مناسب خود را از دست می دهند.

4. عدم تحرک کافی: بسیاری از مردم نوعی سبک زندگی بی تحرک دارند. کم تحرکی می تواند بیماری های مختلفی از جمله بیماری های قلبی، کلسترول بالا، سرطان های خاص و دیابت نوع 2 را ایجاد کند.

5. استرس: استرس در واقع می تواند شما را بیمار کند. استرس باعث می شود تا مغز هورمون کورتیزول را آزاد کرده و این هورمون با سرکوب سیستم ایمنی باعث می شود تا در برابر بیماری ها آسیب پذیر شوید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد