اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ترفند مفید در مورد ماشین ظرفشویی

آیا درباره این نکته فوق العاده مفید ماشین ظرفشویی می دانستید؟

ماشین ظرفشویی

داشتن ماشین ظرفشویی در خانه بسیار مفید است چراکه هم در وقت ما صرفه جویی می کند و هم از کار خسته کننده ظرف شستن راحت می شویم، به خصوص در زمان هایی که مهمان داریم و سینک ظرفشویی پر از ظرف است! تنها کاری که باید انجام دهیم این است که ظروف را داخل ماشین می گذاریم و بعد از اتمام دوباره آنها را بیرون بیاوریم.

ترفند مفید در مورد ماشین ظرفشویی

اما همواره یکی از محدودیت هایی که در شستن ظرف ها توسط ماشین ظرفشویی وجود دارد اینکه همیشه شستن قابلمه و ماهیتابه ها بعهده خودمان است؛ ولی بهتر است بدانیم، تاقبل از اینکه توئیتی در فضای مجازی به انتشار گذاشته شد! مردی از ایرلند کشف خود را با بقیه جهان به اشتراک گذاشت.

ترفند مخفی

مرد ایرلندی تجربه خود را در توییتر به اشتراک گذاشت و قبل از اینکه متوجه شود، این توییت به شدت مورد توجه همه در کل جهان قرار گرفت! این ترفند بسیار ساده تا کنون توسط بیش از 14000 نفر به اشتراک گذاشته شده و تقریبا 86000 لایک خورد! ترفند شگفت انگیزی که او اخیراً متوجه آن شده است چه بود؟

ظاهراً شما می توانید قفسه بالایی ماشین ظرفشویی خود را جابجا کرده و ظروف، قابلمه ها و ماهیتابه های بزرگ خود را درون ماشین قرار دهید و بدین ترتیب از شستن قابلمه های خود نیز راحت شوید!

بسیاری از افرادی که این توییت را دیدند، بلافاصله برای بررسی ماشین ظرفشویی خود رفتند و معلوم شد که اکثر ماشین های ظرفشویی دارای قفسه بالایی قابل تنظیم هستند! چه عالی!

ماشین ظرفشویی

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد