اونس طلا2340.1
مظنه14,676,000
18 گرم3,387,900
ارزش سکه33,065,028
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,400,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

چرا برای رفتن به شمال باید حتما پودر بچه و یک لنگه جوراب با خود ببریم؟

یک جوراب قدیمی و مقداری پودر بچه می تواند سفر شما را به دریا و ساحل بسیار بهتر کند!

سفر به شمال

یکی از تفریحاتی که مردم دارند رفتن به شمال و آبتنی کردن در دریا برای رهایی از گرمای تابستان است. گذراندن یک روز در ساحل و دریا بسیار دوست داشتنی و مطلوب است اما یکی از دردسر های بزرگ بعد از آن، خلاصی پیدا کردن از شن و ماسه ی ساحل است که به راحتی امکانپزیر نیست و آن ماسه های سمج همراه ما به ماشین و ویلا آمده و همه جا را پر می کنند!

خوشبختانه ما یک راهکار مفید داریم که به شما کمک می کند به سرعت از شر همه شن و ماسه های ساحلی خلاص شوید. جوراب قدیمی و پودر بچه را با خود به ساحل ببرید!

ترفند ساحلی

تنها کاری که باید انجام دهید این است که پودر بچه را در جوراب قدیمی خود خالی کنید؛ اطمینان حاصل کنید که جوراب سوراخ نداشته باشد. حالا در بالای جوراب یک گره بزنید تا پودر بچه نریزد.

جوراب را با خود به ساحل ببرید و از آن برای پاک کردن تمام شن و ماسه های چسبیده به بدن خود هنگام خروج از ساحل استفاده کنید.

پودر بچه هر گونه باقی مانده آب دریا را جذب کرده و ماسه های روی بدن شما و کودکتان را پاک می کند. این ترفند همچنین مانع از خشکی پوست شما خواهد شد و البته یکی دیگر از فواید خوب استفاده از این راهکار، بوی شگفت انگیزی است که در بدن شما ایجاد می شود! بعد از یک روز حضور در ساحل دیگر بدن شنی وجود ندارد!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد