اونس طلا2299.31
مظنه14,976,000
18 گرم3,457,200
ارزش سکه33,740,928
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

این مشکلات را تنها با خوردن غذا برطرف کنید

رژیم غذایی ما تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامتی ما دارد. همانگونه که می دانید بخش مهمی از غذایی که ما روزانه مصرف می کنیم را پروتئین ها تشکیل داده و کمبود پروتئین می تواند آثار منفی جدی را در بر داشته باشد.

رژیم غذایی ما تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامتی ما دارد. همانگونه که می دانید بخش مهمی از غذایی که ما روزانه مصرف می کنیم را پروتئین ها تشکیل داده و کمبود پروتئین می تواند آثار منفی جدی را در بر داشته باشد.

اگر مشکلاتی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت را در خود مشاهده کردید به احتمال زیاد بدن شما دچار کمبود پروتئین شده و می توانید آن را با مصرف بیشتر پروتئین های مختلف گیاهی و حیوانی برطرف کنید.

1. کند بودن بهبود یافتن زخم: زخم ها برای بهبود یافتن به میزان کافی پروتئین نیاز دارند و در صورتی که بدن شما با کمبود پروتئین مواجه باشد این بهبودی با سرعت بسیار آهسته ای اتفاق می افتد.

2. ضعف سیستم ایمنی بدن: کمبود پروتئین می تواند باعث ضعف شدید ایمنی بدن شده و شما به شکل مکرر به بیماری دچار شوید. پروتئین در تولید آنتی بادی ها و تنظیم پاسخ ایمنی نقش کلیدی دارد.

3. از دست دادن ماهیچه ها: به طور عمده با افزایش سن ماهیچه ها تحلیل می روند اما کمبود پروتئین می تواند در هر سنی این مشکل را ایجاد کند.

پروتئین

4. ضعف استخوان: کمبود پروتئین باعث اختلال در ترمیم استخوان ها شده و در نتیجه به مرور زمان ضعف استخوان را ایجاد می کند. اگر زیاد دچار شکستگی می شوید احتمالا کمبود پروتئین دارید.

5. ریزش مو: پروتئین مهم ترین ماده مغذی در رشد و تولید مو است که در نتیجه کمبود آن می تواند باعث ریزش مو شود.

6. خشکی پوست و شکنندگی ناخن ها: مانند مو ها، پروتئین یکی از مهم ترین ماده های مغذی است که در سلامت پوست و ناخن ها تاثیر داشته و کمبود آن می تواند شما را دچار مشکل کند.

7. افزایش اشتهای کاذب: عدم مصرف پروتئین کافی می تواند باعث شود تا بدن شما اشتها را برای به دست آوردن مواد مغذی تحریک کرده و در نتیجه همیشه اشتهای زیادی برای خوردن غذا دارید.

8. خستگی و ضعف: پروتئین یک درشت مغذی به شمار رفته و کمبود آن می تواند بدن را دچار خستگی و ضعف کند. کمبود پروتئین همچنین می تواند مشکلاتی مانند بی خوابی و تغییر در خلق و خو را نیز در کنار خستگی ایجاد کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد