اونس طلا2298.5
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

با اینجام این کارها دیگر هیچ چیز اشتهای شما را سیر نمی کند

اگر حتی برای یک شبانه روز احساس بی اشتهایی داشتید و تمایلی به خوردن غذا ندارید بهتر است هرچه سریع تر این کارها را انجام دهید.

اگر حتی برای یک شبانه روز احساس بی اشتهایی داشتید و تمایلی به خوردن غذا ندارید بهتر است هرچه سریع تر این کارها را انجام دهید.

همچنین بسیاری از افرادی که از کمبود وزن رنج می برند با استفاده از این تکنیک های افزایش اشتها می وانند افزایش وزن را تجربه کنند.

1. در حالی که مقدار معینی از آب برای سلامتی ضروریه، سعی کنید اگر می خواهید وزن اضافه کنید در مصرف آب بین وعده‌های غذا زیادی روی نکنید.

2. بعد از ورزش غذا بخورید: مصرف یک وعده غذایی بزرگ می‌تونه یک راه مناسب برای مصرف بهینه مواد مغذی باشه

3.همیشه صبحانه بخورید: خوردن صبحانه به شما کمک می‌کند انرژی مورد نیاز خود را تامین کنید و در طول روز فعال باشید. بنابراین اشتهای شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

صبحانه

4. وعده‌های غذایی کم و مکرر داشته باشید.: افرادی که دارای اشتهای اندک هستند از مصرف وعده غذایی بزرگ هیچ لذتی نمی برند. سعی کنید روزانه ۴ الی ۶ وعده غذایی داشته باشید.

5.میان وعده‌ و تنقلات سالم بخورید: موادی را انتخاب کنید که دارای قند و چربی سالمی هستند. مثلا موز، آووکادو، آجیل و دیپ‌هایی همچون حمص یا پنیر خامه‌ای

6.غذاهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید: زمانی که غذای مورد علاقه خود را مصرف می‌کنید، خوردن بسیار آسان‌تر خواهد بود. زمانی را برای خرید و آماده سازی غذاهایی صرف کنید که دوست دارید.

7. از خوردن غذاهایی که بوی تند دارند پرهیز کنید: غذاهایی با بوی تند ممکن است اشتهای شما را به طور کلی کور کند و نتوانید وعده غذایی خود را مصرف کنید.

اشتها

8. از گیاهان و ادویه‌جات استفاده کنید: غذاهایی که دارای بوی خوبی هستند می‌توانند اشتهای شما را تحریک نمایند. سعی کنید به غذاهای خود گیاهان و ادویه جات خوشبوی متعددی اضافه کنید

9. استرس: از دست دادن اشتها ممکن است به دلیل استرس نیز باشد. یافتن روش‌هایی برای کاهش استرس می‌تواند مفید باشد.

10.مصرف دسر: داشتن یک دسر با کالری بالا که سالم است نیز می‌تواند موثر باشد.شما می‌توانید از موز یا آناناس استفاد کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد