اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 استفاده جالب از نخ دندان که نمیدانستید!

با این 5 مورد از نخ دندان خود استفاده بیشتری بکنید!

نخ دندان

همانطور که دندانپزشکان همیشه تاکید می کنند نخ دندان ابزاری مهم برای سالم ماندن دندان ها و مکمل مسواک است،بنابراین همواره یکی از آنها در خانه همه ما پیدا می شود، اما خوب است که بدانیم می توانیم از نخ دندان بسیار بیشتر از تمیز کردن دندان های خود استفاده کنیم.

1. شیر آب چکه می کند؟

نصف شب است، شیر آب چکه می کند و شما کاری از دستتان بر نمی آید! درست است، هم بسیار آزاردهنده است و هم آب زیادی هدر می رود! پس تا از صدای چکه کردن آب کاملاً دیوانه نشده اید، می توانید یک تکه نخ دندان را دور شیر آب ببندید و مطمئن شوید که انتهای نخ تا کف سینک آمده است؛ به این ترتیب، قطره های آب از طریق تکه نخ پایین آمده و از آن صدای دیوانه کننده خبری نیست.

2. صفحه کلید

شما می توانید برای دندان های خود از نخ دندان استفاده کنید، اما می توانید برای صفحه کلید کامپیوتر خود نیز نخ دندان بکشید! نخ را دور انگشتان خود بگردانید و خاک را از زیر و بین کلیدهای صفحه کلید پاک کنید. به همین راحتی!

3. کیک

آیا شما عاشق کیک پختن هستید؟ هنگام پخت کیک لایه ای، معمولاً کیک بزرگی می پزید و سپس آن را به لایه های مختلف برش می دهید. اگر ابزار مناسبی برای برش ندارید، بهتر است که این کار را با یک تکه نخ دندان انجام دهید. خلال دندان یا چوب کوکتل را به کناره های کیک بچسبانید ، با استفاده از خط کش مطمئن شوید که همه آنها در یک ارتفاع هستند. یک تکه نخ را دور کیک، درست بالای خلال دندان بپیچید و سپس با حرکت آهسته آن را بکشید تا کیک بریده شود. نکته: برای این ترفند از نخ با افزودنی های طعم دار (مانند منتول) استفاده نکنید.

4. شیرینی و کلوچه خانگی

شیرینی پخته اید و می خواهید سریعتر آنها را از روی سینی فر بردارید، اما بخاطر اینکه که هنوز گرم هستند اغلب در قسمت پایینیشان کمی چسبناک بوده و به کاغذ روغنی زیر خود چسبیده اند. اما نگران نباشید، زیرا می توانید آنها را با "نخ دندان" جدا کنید. شیرینی ها را با قرار دادن تکه ای نخ دندان در زیر آنها و کشیدن آن به سمت خود از روی کاغذ روغنی جدا کنید.

5. گردنبند پاپ کورنی

برای سرگرمی کودکان خود می توانید یک تکه نخ دندان را سوزن کنید و با نخ کردن پاپ کورن و ماکارونی، گردنبندهای خنده دار درست کنید که به افزایش قدرت خلاقیت آنها کمک خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد