اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

8 استفاده مفید از گوش پاک کن که نمیدانستید!

از گوش پاک کن در خانه چه استفاده هایی می توان کرد؟

گوش پاک کن

همواره افراد زیادی از گوش پاک کن ها به اشتباه برای تمیز کردن گوش های خود استفاده می کردند، اما با توصیه های پزشکی بسیار، این عادت در اکثر افراد کنار گذاشته شد؛ با اینحال خوب است بدانیم میتوان استفاده های مفید دیگری از این وسیله بهداشتی داشت.

برای این 8 مورد در خانه می توانید از گوش پاک کن استفاده کنید.

1. تمیز نگه داشتن کرم

هر بار که انگشت خود را در ظرفی از کرم فرو می کنید، باکتری ها وارد محصول می شوند. برای جلوگیری از این اتفاق می توانید از گوش پاک کن برای برداشتن مقدار مورد نیاز خود از محصول مراقبتی، استفاده کنید.

2. تمیز کردن لوازم الکترونیکی

ما هر روز از بسیاری از وسایل الکترونیکی خود استفاده می کنیم، اما به ندرت به تمیز کردن صحیح آنها فکر می کنیم. باکتری های زیادی می توانند به مرور زمان به این دستگاه های الکترونیکی وارد شوند. برای تمیز کردن گوشه ها و سوراخ های تلفن ، رایانه و لپ تاپ از یک گوش پاک کن آغشته به مقداری الکل یا یک محصول پاک کننده دیگر استفاده کنید. آنها همچنین برای تمیز کردن فاصله بین کلیدهای صفحه کلید نیز مفید هستند.

3. فضای داخلی خودرو

یک گوش پاک کن مرطوب به شما این امکان را می دهد که گرد و غبار و کثیفی را از قسمت های دور از دسترس داخل خودرو پاک کنید. به دستگیره درها و پنجره ها، دهانه های تهویه فکر کنید.

4. سشوار

کثیفی پشت سشوار می تواند باعث آتش سوزی شود، به همین دلیل مهم است که هر چند وقت یکبار فیلتر پشت سشوار خود را تمیز کنید؛ این کار را با یک گوش پاک کن مرطوب برای رسیدن به نقاط دور از دسترس دهانه تهویه پشت سشوار انجام دهید.

5. اصلاح رنگ دیوار

برای اصلاح سریع رنگ در خانه نیازی به داشتن قلم مو یا غلطک گران قیمت نیست! یک گوش پاک کن را به رنگ آغشته کرده و از آن برای پوشاندن علائم کوچک ساییدگی، رنگهای کنده شده و سایر بی نظمی های روی دیوارها استفاده کنید.

6. باز کردن زیپ

یک گوش پاک کن را به مقدار کمی مرطوب کننده لب، وازلین یا روغن پخت و پز آغشته کرده و سپس آن را در اطراف زیپ گیر کرده بکشید. ماده چرب زیپ را روان کرده و به باز شدن آن کمک می کند.

7. جلا دادن جواهرات

گوش پاک کن ابزاری فوق العاده برای تمیز کردن جواهرات شماست؛ فقط کافی است گوش پاک کن را به مقداری محلول تمیز کننده جواهرات آغشته کنید و از آن برای تمیز کردن حلقه ها، گوشواره ها و گوشه ها و سوراخ های گردنبند و سنجاق خود استفاده کنید.

8. آرایش کردن

نیازی به گفتن نیست که این وسیله بهداشتی چقدر در آرایش کردن بدرد می خورد؛ تقریبا هرکسی که آرایش می کند می داند که گوش پاک کن وسیله ای بسیار مفید برای آرایش و حتی زدن لاک می باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد