اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شب ها این غذا ها را بخورید

غذایی که شب ها می خوریم بیشترین تاثیر را بر روی خواب شبانه ما می گذارد. خواب بد می تواند سلامت جسمی و روانی ما را به خطر انداخته و حتی در کاهش امید به زندگی نیز تاثیر گذار باشد.

غذایی که شب ها می خوریم بیشترین تاثیر را بر روی خواب شبانه ما می گذارد. خواب بد می تواند سلامت جسمی و روانی ما را به خطر انداخته و حتی در کاهش امید به زندگی نیز تاثیر گذار باشد.

همچنین خواب ناکافی می تواند با بسیاری از بیماری های مزمن در ارتباط باشد. در ادامه می توانید غذا های موثر بر روی یک خوای خوب را بشناسید و با خوردن آن ها در شب ها کیفیت خواب خود را افزایش دهید.

1. سرکه بالزامیک: وقتی برای به خواب رفتن مشکل دارید خوردن غذاهای غنی از ملاتونین می تواند کمک بزرگی برای شما باشد. سرکه بالزامیک حاوی میزان قابل توجهی ملاتونین بوده که به عنوان هورمون خواب نیز شناخته می شود.

سرکه بالزامیک

2. پسته: پسته نیز سرشار از ملاتونین بوده و خوردن آن در شب ها می تواند به بهبود خواب شما کمک کند. علاوه بر پسته دیگر انواع آجیل نیز می تواند برای بهبود خواب مؤثر باشند.

3. بادام: اگر پسته دوست ندارید نگران نباشید. دیگر منبع غنی ملاتونین بادام است. خوردن بادام در طول روز می تواند باعث بهبود کیفیت خواب شود.

4. برنج: برنج علاوه بر اینکه حجم غذا را افزایش داده و به احساس سیری شما کمک می کند، به دلیل ملاتونین زیادی که در خود جا داده است می تواند به بهبود خواب شما نیز کمک کند.

برنج

5. توت فرنگی: اگر به خوردن چیز های شیرین و خوشمزه علاقه دارید اصلا نگران نباشید. توت فرنگی یکی از میوه های خوشمزه است که خواص زیادی برای سلامتی نیز دارد. یکی از این مزایا بهبود خواب شما است.

6. دیگر مواد غذایی که می توانند به خواب شما کمک کندد عبارت اند از چای بابونه، فلفل دلمه ای، گوجه، کیوی، ماهی، گردو، گیلاس، موز، آووکادو، قارچ، هندوانه، انار، بادام هندی و پیاز است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد