اونس طلا2329.69
مظنه14,336,000
18 گرم3,309,400
ارزش سکه32,299,008
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)39,900,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

5 راه برای جلوگیری از نیش پشه ها

5 راه بسیار مفید برای اینکه پشه ها به سمت شما نیایند.

پشه ها

با این هوای گرم، زمان زیادی را ما در بیرون می گذرانیم و همچنین دوست داریم شب ها پنجره های خود را باز کنیم تا هوای خنک وارد شود اما نتیجه نهایی، پشه ها از همه جا می آیند تا طعم خون ما را بچشند! چکار میتوانیم بکنیم؟ خب، روشهایی برای دور نگه داشتن این حشرات سمج وجود دارد. آیا این پنج گزینه را قبلاً امتحان کرده اید؟

1. پنکه

وقتی که باد میوزد پشه ها نمی توانند خیلی خوب پرواز کنند، حتی یک نسیم ملایم هم برای آنها خیلی زیاد است! پس قطعاً می توانید از این ضعف آنها استفاده کنید، فقط پنکه را روشن کنید! و البته سعی کنید مسیر باد را کمی به سمت پایین بیاورید، زیرا پشه ها تلاش می کنند در ارتفاع کم پرواز کنند تا در مسیر باد نباشند.

2. لباسهای رنگ روشن

پشه ها، این حشرات منفور اغلب هنگام طلوع خورشید یا غروب خورشید حمله کرده و نیش می زنند. آنها به دنبال رنگ هایی هستند که با افق تضاد دارد، مانند رنگ سیاه و دیگر رنگ های تیره، بنابراین اگر از رنگهای روشن استفاده کنید، کمتر توسط پشه ها دیده شده و نیش زده می شوید.

3. اسطوخودوس

حشرات از بوی اسطوخودوس متنفر هستند، بنابراین اگر چند گیاه اسطوخودوس در باغ خود بکارید، کمتر آن اطراف دیده می شوند و اما اگر می خواهید پشه ها را در فاصله ای دور از خودتان نگه دارید، می توانید اسطوخودوس را با استفاده از مقداری عصاره روغن، مستقیماً روی پوست خود بمالید، مخصوصا وقتی می خواهید به رختخواب بروید چراکه علاوه بر دور نگه داشتن پشه ها بوی اسطوخودوس باعث آرامش شما نیز می شود.

4. سیر

این روش ممکن است علاوه بر پشه ها،دیگران را نیز بکشد!! پس با هشدار به شما در این مورد، می توانیم تأیید کنیم که خوردن مقدار زیادی سیر باعث می شود که منافذ پوست شما بوی سیر دفع کند، در نتیجه، شما بوی کمتری شبیه انسان خواهید داشت و پشه ها کمتر وسوسه می شوند که به سمت شما بیایند.

5. میخک

علاوه بر اسطوخودوس، پشه ها از بوی میخک نیز متنفر هستند. می توانید یک کاسه را پر از آب کرده و چند گل میخک به آن اضافه کنید و آن را روی میز یا روی تخت خواب خود قرار دهید تا این حشرات بد و مزاحم از شما دور شوند.

جلوگیری

اگر می خواهید از پرسه زدن زیاد پشه ها در اطراف خانه خود جلوگیری کنید، باید مطمئن شوید که هیچ آب راکدی در اطراف خانه خود ندارید، چون در این مکان ها، پشه ها تخم می گذارند!

هر روز کاسه ی آب حیوانات خانگی را عوض کرده و آنها را به درستی تمیز کنید. نکته دیگر اینکه، صبح باغچه را آبیاری کنید تا در طول روز باغچه خشک شود. پشه ها عاشق رطوبت هستند، بنابراین هرچه سطح خانه شما خشک تر باشد، تعداد پشه ها کمتر خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد