اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هرچه سریع باید نوشیدن این نوشیدنی ها را کنار بگذارید

نوشیدنی های مختلف بخش بسیار مهمی از رژیم غذایی ما هستند با این حال توجه چندانی به آنها نمی شود. شما باید ار چه سریع تر نوشیدن این نوشیدنی های مضر را کنار بگذارید تا سلامت بمانید.

نوشیدنی های مختلف بخش بسیار مهمی از رژیم غذایی ما هستند با این حال توجه چندانی به آنها نمی شود. شما باید ار چه سریع تر نوشیدن این نوشیدنی های مضر را کنار بگذارید تا سلامت بمانید.

1. آبمیوه های پاکتی: این آبمیوه ها حاوی میزان بسیار زیادی قند می باشد حتی اگر قند اضافه شده نداشته باشد. این موضوع به این دلیل است که هر پاکت آبمیوه از چند میوه تهیه شده و میوه نیز قند بالایی دارد. همچنین به دلیل از دست رفتن فیبر میوه، یک ترکیب نامتعادل به وجود می آید.

2. شیر های غیر لبنی شیرین شده: امروزه مصرف شیر های غیر لبنی مانند شیر بادام در حال گسترش است اما اکثر برند های موجود در بازار سرشار از کالری بوده و می توانند باعث چاقی شوند. اگر این شیر ها را تهیه می کنید حتما از آنواع بدون شکر استفاده کنید.

شیر بادام

3. نوشابه های رژیمی: این نوشیدنی ها حاوی میزان زیادی از رنگ مصنوعی و شیرین کننده های مصنوعی هستند که می تواند تعادل باکتری را در روده شما بهم ریخته و در نتیجه باعث مشکلات متعدد سلامتی شوند.

4. نوشابه: نوشابه های معمولی حاوی قند بسیار زیادی بوده که در نتیجه به شدت چاق کننده هستند. همچنین برخی نوشابه ها ممکن است حاوی اسید فسفریک باشند که باعث کاهش جذب کلسیم در بدن و صدمه به استخوان ها می شود.

5. نوشیدنی های الکلی: این نوشیدنی ها باعث می شوند تا به کبد چرب دچار شده و سلامتی تان به خطر بیافتد. همچنین می توانند باعث اضافه وزن شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد