اونس طلا2348.87
مظنه14,506,000
18 گرم3,348,700
ارزش سکه32,682,018
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

از ماکارونی به جای فندک استفاده کن

این ترفند سوزاندن رشته ماکارونی، حتما به کارتان خواهد آمد!

شمع تولد

امروز می خواهیم ترفند ساده اما کاربردی دیگری به شما آموزش دهیم. حتما برای شما نیز اتفاق افتاده که می خواهید شمع درون لیوان های بلند را روشن کنید اما با چالش، روبرو می شوید چراکه کبریت ها کوچک هستند و تا زمانی که شما به شمع درون این لیوان های بلند دسترسی پیدا کنید، کبریت خاموش شده است و یا اینکه شمع های متعدد روی کیک تولد را می خواهید روشن کنید اما با روشن کردن یک ردیف، دسترسی به بقیه شمع ها بدون سوزاندن دستتان ممکن نیست !

پس چگونه می توانید این شمع ها را روشن کنید؟ عملاً انجام آن بدون سوزاندن انگشتان، غیرممکن است؟

اشتباه نکنید؛ ترفند ساده امروز در مورد همین موضوع است، خوشبختانه یک ترفند مفید وجود دارد که با کمک آن، به راحتی می توانید آن شمع ها را روشن کنید!

ترفند

تنها چیزی که برای این ترفند لازم است یک رشته ماکارونی نپخته است! ممکن است عجیب به نظر برسد، اما واقعاً کار می کند! یک رشته ماکارونی را برداشته و با فندک یا کبریت روشن کنید. خواهید دید که انتهای رشته ماکارونی آتش می گیرد؛ حال به راحتی می توانید شمع درون لیوان های بلند یا حتی ده ردیف شمع روی کیک تولد را روشن کنید بدون اینکه دست شما بسوزد!

مراقب باشید

هنگام استفاده از این روش احتیاط کنید. این رشته های نازک ماکارونی بسیار شکننده هستند، بنابراین احتمال شکستن آنها هنگام برخورد وجود دارد. پس مراقب باشید!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد