اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر این نشانه ها را در خود می بینید شما آمادگی ازدواج ندارید

ترس از تعهد مساله ای جدی است که تعدادی از زوج ها ممکن است با آن مواجه شوند .

ترس از تعهد مساله ای جدی است که تعدادی از زوج ها ممکن است با آن مواجه شوند .

هنگامی که صحبت از یک رابطه ی جدی به همراه تعهد و مسئوليت می شود، یکی از طرفين ممكن است دچار ترس و دلهره شود و .اعلام کند که آمادگی آن را ندارد.

این مسئله می تواند شوک بزرگی را به رابطه افراد و به ویژه طرف مقابل وارد کند اما پذیرش این موضوع در قدم اول از سوی طرفین و سپس تلاش برای رفع این موضوع می تواند به آرام سازی جو موجود کند.

اما اگر فردی که از تعهد می ترسد پس از انجام برخی از کارها همچنان نیز امادگی لازم را بدست نیاورد بهتر است رابطه بین آن ها به اتمام برسد.

وجود آمادگی برای پذیرش مسئولیت ها در یک ازدواج امری بسیار مهم است که می تواند به دوام و بقای یک رابطه و ازدواج کمک کند.

1. معمولا افرادی که ترس از تعهد دارند نشانه هایی را جدی شدن رابطه از خود نشان می دهند که بهتر است نسبت به آن ها آگاه باشید.

2. افراد به دلایل مختلف ممکن است از تعهد در رابطه سرباز زنند. نکته مهم در زمان رویارویی با این مشکل ، گفت و گو و مشاوره است.

3. مهم است بدانید که دلیل ترس طرف مقابل شما چیست؟ آیا تجربه روابط قبلی را دارید آیا این هراس کرده است یا پای دلایل دیگری در میان است؟

آمادگی ازدواج

4. عموما از صحبت درباره ی آینده طفره می رود . در واقع او به دلیل ترس نمی تواند آینده ای را با شما تصور می کند

5. معمولا احساس ناتوانی شدیدی دارد و گاهی به دلیل این خود کم بینی و احساس ناتوانی است که خود را شایسته یک رابطه کامل و متعهد نمی بیند .

توجه کنید که ترس از تعهد در رابطه به معنی عدم علاقه فرد به شما نمی باشد . پس در این مورد دچار سوء برداشت نشوید . در واقع این دو حس ممکن است همزمان با یکدیگر رخ دهند

دقت کنید که ادامه رابطه اجباری هیچ فایده ای ندارد . اگر پارتنرتان برای کارها و مراحل بعدی رابطه آمادگی ندارد ، اتمام آن به صلاح هر دويتان است .


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد