اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این ترفند ها آشپزی به یک کار خیلی آسان تبدیل خواهد شد

بسیاری از افراد آشپزی را یکی از سخت ترین کار های دنیا می دانند که صبر، دقت و انرژی زیادی لازم دارد. اگر شما نیز اینگونه فکر می کنید با این ترفند ها، آشپزی را به یک کار آسان و لذت بخش تبدیل کنید.

بسیاری از افراد آشپزی را یکی از سخت ترین کار های دنیا می دانند که صبر، دقت و انرژی زیادی لازم دارد. اگر شما نیز اینگونه فکر می کنید با این ترفند ها، آشپزی را به یک کار آسان و لذت بخش تبدیل کنید.

طبق مطالعات انجام شده به طور متوسط افراد در هفته 6.5 ساعت را در آشپزخانه گذرانده و به ازای هر سه نفر تنها یک نفر از روند آشپزی کردن لذت می برد اما همه افراد خوردن غذا های خوشمزه و رنگارنگ را دوست دارند.

پس وقت آن رسیده که این ترفند ها را به کار گرفته و شروع به آشپزی کنیم. با ایتفاده از این روش آشپزی کردن کار چندان سختی نخواهد بود و غذایی عالی نیز در اختیار خواهید داشت.

1. تهیه ماکارونی و پاستا را می توان از جمله ساده ترین غذا ها دانست اما با این حال با چند ترفند ساده غذایی بهتر خواهید داشت. برای پخت ماکارونی سعی کنید از قابلمه حداقل 6 لیتری استفاده کرده و دقت کنید که آب حداقل سه چهارم قابلمه را بگیرد. همچنین اگر قصد دارید ماکارونی را با سس بپزید در هنگام جوشاندن آن روغن اضافه نکنید.

ماکارونی

2. اگر به ماهی با پوسته خشک شده علاقه مندید لازم نیست به رستوران بروید بلکه می توانید ان را به خوبی در خانه تهیه کنید. اولین نکته در این باره این است که نباید از ظروف تفلن و چدن استفاده کنید. یکی از مناسب ترین گزینه ها فولاد ضد زنگ است.

ابتدا دمای اجاق را در متوسط قرار داده تا روغن داغ شود. حال یک طرف ماهی را در تابه گذاشته و به ظرف فشار دهید. پس از سه چهار دقیقه به خوبی پختته شده و می توانید آن را برگدانید. طرف دیگر را در دمای پایین سرخ کنید.

قابلمه

3. حتی برای تهیه تخم مرغ نیز ترفند های وجود دارد. اگر در آشپزی مبتدی هستید فراموش نکنید که برای تهیه نیمرو بهتر است از کره استفاده شده و دمای پخت باید پایین باشد. همچنین بهتر است هنگام شکستن تخم مرغ دست خود را پایین گرفته تا زده ان پخش نشود.

تخم مرغ

4. بسیاری از افراد پس از اینکه در یک تابه گوشت یا سبزیجات مورد نیازشان را سرخ می کنند آن را می شویند اما لازم است بدانید که می توان از آن یک سس خوشمزه تهیه کرد. برای این کار مقداری مایع طعم دار مانند آب مرغ یا آب گوشت درون تابه ریخته و اجازه دهید بجوشد. سپس می توانید موادی که علاقه دارید را به ان اضافه کرده و یا حتی آن را درون خورش بریزید.

ماهیتابه

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد