اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

از اتو کردن لباس ها خلاص شوید!

با این ترفند وقتی لباس های شما خشک می شوند هیچ گونه چروکی ایجاد نمی شود!

چروک لباس ها

وقتی لباس های خود را پس از شستشو روی بند می اندازیم، پس از خشک شدن می بینیم که چروک های ناخوشایندی روی لباس ها ایجاد شده که واقعاً خسته کننده است، چون تنها راه حلی که به نظر می رسد اتو کردن می باشد! اما این راه برای یک تیشرت ساده واقعا ضروری نیست! درست است؟ راه حل بسیار ساده تری برای این چروک های سرسخت وجود دارد…

یک تکه رشته

جلوگیری از چروک شدن لباس ها بسیار ساده است، فقط باید مطمئن شوید که سطحی که لباس روی آن آویزان است کمی پهن تر باشد تا فشار تقسیم شود. شما می توانید این کار را به راحتی با اضافه کردن یک تکه رشته به بند رخت فلزی انجام دهید. تنها کاری که باید بکنید این است که رشته را بریده و آن را روی بند بکشید. این کار باعث می شود فشار، کمی بیشتر پخش شده و بند رخت دیگر باعث چروک لباس ها نشود و شما نیز از شر اتو کردن راحت شوید، به همین سادگی!

تکه های یخ

همچنین، شما می توانید از راه دیگری نیز به راحتی چروک های لباسهایی را که معمولاً اتو می کردید را از بین ببرید. تنها چیزی که نیاز دارید چند تکه یخ است.

لباس های شسته شده و دو یا سه تکه یخ را به مدت 10 دقیقه در خشک کن قرار دهید. تکه های یخ باعث ایجاد بخار در داخل خشک کن می شود و این بدان معناست که لباس های شما بدون چروک بیرون می آیند ، بدون اینکه مجبور باشید از اتو استفاده کنید!

این کار باعث می شود که شستن لباس ها بسیار سرگرم کننده تر شوند!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد