اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این کارها را هرگز در دبی انجام ندهید

همه کشورها دارای قوانین اجتماعی هستند که توسط مردم ان کشور و فرهنگشان وضع شده است. در نتیجه به شما توصیه می کنیم هرگز این کارها را در دبی انجام ندهید.

همه کشورها دارای قوانین اجتماعی هستند که توسط مردم ان کشور و فرهنگشان وضع شده است. در نتیجه به شما توصیه می کنیم هرگز این کارها را در دبی انجام ندهید.

شاید در ابتدا هر کدام از این کارها عملی بسیار ساده و بی منظور باشد که اگر شما در کشور خودتان انجام دهید حتی هیچ کس متوجه ان نشود و برایش اهمیتی نداشته باشد با این حال این کارها در دبی ممنوع هستند.

انجام هر یک از این کارها در دبی یا با مجازات همراه خواهد بود یا مردم این کشور محترمانه با شما برخورد نخواهند کرد. پس اگر می خواهید سفر خوبی به دبی را تجربه کنید این کارها را انجام ندهید.

1. گردشگران علاقه دارند که در مکان های عمومی عکاسی کنند و یا از مردم محلی با لباس های خاص عکس بگیرند. اما عکاسی از مردم محلی به ویژه از زنان در دبی ممنوع می باشد.

دبی

2. اگر قصد داشتید در دبی ماشین اجاره کنید بهتر است بدانید این کشور قوانین محکمی برای رانندگی دارد و اگر به تابلوهای رعایت سرعت مجاز دقت نکنید و یا در لاین سرعت ارام رانندگی کنید قطعا جریمه سنگینی باید بپردازید.

3. صحبت کردن با دست ها به طور کلی در فرهنگ عرب ها کار پسندیده ای نیست به ویژه اگر در حال بحث کردن باشید. پس دست هایتان را موقع صحبت کردن بلند نکنید.

4. تقریبا هیچ مکانی را در دبی پیدا نمی کنید که علامت سیگار کشیدن ممنوع در آن نباشد. تمام مراکز خرید، فروشگاه ها، رستوران ها، کافه ها و تمام ساختمان های اداری و دولتی کشیدن سیگار در آن ها ممنوع است.

قوانین دبی

5. در دبی به غیر از ساحل باید در باقی شهر لباس مناسب بپوشید و بهتر است این قانون را رعایت کنید تا مجازات نشوید.

6. در فرهنگ امارات و اکثر کشورهای عربی دست چپ برای شست و شوی بدن است و به نوعی ناپاک محسوب می شود حتی اگر دستتان تمیز باشد باید فرد و یا شی را با دست چپ لمس کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد