اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

راهکاری فوق العاده برای ازبین بردن مشکل خط و خش روی عینک آفتابی

خط و خش روی عینک آفتابی شما ممکن است به طور کامل از بین برود!(بعلاوه دو ترفند دیگر)

مشکل خط و خش روی عینک آفتابی

هیچ چیز به اندازه خط و خش روی عینک آفتابی آزاردهنده نیست! اما قبل از خرید عینک جدید کمی صبر کنید، زیرا به راحتی می توانید این خط و خش ها را با یک محصول ساده ازبین ببرید.با ما همراه باشید.

وسایل مورد نیاز

مهمترین محصولی که برای از بین بردن خط و خش روی عینک آفتابی به آن نیاز دارید، چیست؟ خمیر دندان! ما می دانیم که واقعا عجیب به نظر می رسد ، اما این محصولی معجزه آساست که برای از بین بردن خراش زشت روی عینکتان به آن نیاز دارید. مهم است که از خمیردندان بدون سفید کننده ، ژل یا مواد تمیز کننده استفاده کنید. به غیر از آن، شما همچنین نیاز به یک پارچه میکروفایبر و یک کاسه کوچک با آب ولرم دارید.( مطمئن شوید که عینک در این کاسه جا شود.)

کاری که باید انجام دهید؟

. ابتدا مطمئن شوید که لنزها با پارچه میکروفایبر کاملاً تمیز شده اند.

. کمی خمیردندان، به اندازه یک نخود روی انگشت خود قرار دهید، سپس با انگشت خود روی قسمت بیرونی یکی از لنزها بمالید و این کار را حدود پنج دقیقه ادامه دهید. این روند را برای لنز دیگر هم تکرار کنید.

. حال عینک آفتابی را در کاسه آب ولرم قرار دهید و بقایای خمیر دندان را به درستی بشویید.

. عینک را با پارچه میکروفیبر خشک کنید و سپس نگاهی به لنزها بیندازید. متوجه خواهید شد که خط و خش ها به طور کامل ناپدید شده اند!

2 نکته دیگر:

1. جلوگیری از سر خوردن عینک

همه با این مشکل آشنا هستند، یک روز تابستانی است و شما از عینک آفتابی شیک خود استفاده می کنید اما متاسفانه مجبور هستید هر از چند گاهی آن را به سمت بینی خود فشار دهید چراکه عینک روی بینی شما مدام سر می خورد!

راه حل این مشکل بسیار آسان است، تنها چیزی که نیاز دارید یک پرایمر سایه چشم است که اگر ندارید، می توانید به سادگی آن را از هر داروخانه ای تهیه کنید. مقداری از پرایمر را روی نقطه بینی خود که معمولاً عینک آفتابی روی آن قرار می گیرد بمالید آن وقت دیگر عینکتان سر نمی خورد!

2. لق شدن دسته عینک

اگر بازوهای عینک شما کمی شل و لق شده است، می توانید کمی لاک ناخن شفاف روی لولای آن بزنید، خب حالا کمی بهتر شد و دیگر لق نیست!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد