اونس طلا2319.2
مظنه14,706,000
18 گرم3,394,800
ارزش سکه33,132,618
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

پیشنهاد جالب راهنما به دونده در پیست دو و میدانی

راهنمای دونده پارالمپیکی به دختر مورد علاقه خود در خط پایان در مقابل دوربین های تلویزیونی پیشنهاد ازدواج داد.

به گزارش سایت طلا ، مسابقات پارالمپیک توکیو برای یکی از دوندگان زن با یک اتفاق جالب همراه بود. «کیولا نیدریا پریرا سمدو» دونده دو سرعت کشور کیپ ورد اگرچه از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند، اما مسابقات پارالمپیک برای او تبدیل به خاطره‌ای ماندگار شد.

در حالی که کیولا با رسیدن به خط پایان از صعود به مرحله بعدی بازمانده بود با سورپرایز جالب راهنمایش مواجه شد. «مانوئل آنتونیو» راهنمای کیولا روی پیست دو و میدانی بر زمین زانو زد و در حالی که یک حلقه در مقابل این زن گرفته بود از وی درخواست ازدواج کرد. این پیشنهاد غافلگیرانه در مقابل دوربین‌های تلویزیون ضبط شد و تصاویر آن پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت.

تصاویر منتشر شده لحظه‌ای را نشان می‌دهد که راهنمای این ورزشکار دو ۲۰۰ متر زنان پس از مسابقه وی در روز چهارشنبه به وی درخواست ازدواج می‌دهد. در همین لحظه ورزشکاران دیگری که در کنار این دو ورزشکار حضور دارند به همراه تماشاگران با تشویق کردن این لحظه بیادماندنی را جشن می‌گیرند.

حساب توئیتر بازی‌های پارالمپیک با انتشار یکی از این تصاویر نوشت: «باشد که این دو تمام عمر را در کنار هم و با هم بدوند.» گفتنی است؛ برخی از دوندگانی دارای مشکل بینایی در کنار یک راهنما و طنابی که به پای آن‌ها بسته شده مسابقه می‌دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد