اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش جزئی قیمت طلا با شروع امروز، طلا دوباره صعود خواهد کرد؟

طلا تلاش زیادی انجام داد تا از جهش روز جمعه خود استفاده کرده و به رشد خود در روز دوشنبه (امروز) ادامه دهد اما حرکت این فلز گرانبها محدود بود و یک کاهش جزئی را تجربه کرد.

طلا تلاش زیادی انجام داد تا از جهش روز جمعه خود استفاده کرده و به رشد خود در روز دوشنبه (امروز) ادامه دهد اما حرکت این فلز گرانبها محدود بود و یک کاهش جزئی را تجربه کرد.

مهم ترین عاملی که باعث شد قیمت طلا نتواند به رشد خود ادامه دهد افزایش بازده خزانه داری ایالات متحده به بالا تر از عدد 1.32 بود که فرصت خوبی برای رشد ارزش شاخص دلار ایالات متحده ایجاد کرد.

با این وجود طلا همچنان عواملی مانند گزارش مشاغل بسیار ضعیف ایالات متحده و همچنین گسترش هرچه بیشتر نوع دلتا ویروس کرونا را به همراه دارد که مانع از کاهش معنا دار قیمت این فلز ارزشمند می شود.

همچنین باید توجه داشت که کانادا و آمریکا امروز در تعطیلات به سر می برند و معامله گران این دو کشور در بازار حضور ندارند که این موضوع می تواند بر روی بازار های مختلف از جمله طلا تاثیر گذار باشد.

در طول این هفته سه جلسه مهم بانک های مرکزی کشور های اروپایی، چین و استرالیا را در پیش رو خواهیم داشت که می تواند سرمایه گذاران را سرپا نگه داشته و بر روی بازار تاثیر بگذارد.

از نظر فنی شرایط قیمت طلا بر روی نمودار مناسب است اما برای هر گونه رشد بیشتر نیاز دارد تا بالا ترین سطح هفت هفته ای خود در عدد 1834 دلار که یک مقاومت کلیدی است را به دست آورد.

عبور قیمت طلا از این سطح آن را به سمت مقاومت بعدی در عدد 1856 دلار سوق داده و صعود بیشتر قیمت طلا باعث به چالش کشیده شدن آن توسط سطح کلیدی 1900 دلار خواهد شد. بالا ترین مقاومت قیمت طلا نیز در حال حاضر در عدد 1916 دلار قرار دارد.

از طرف دیگر طلا هم اکنون از حمایت بسیار خوبی در نقطه 1810 دلار برخوردار است. همچنین کف قیمت طلا که در ماه گذشته در عدد 1750 دلار قرار داشت هم اکنون در عدد 1795 دلار قرار گرفته و حمایت بسیار خوبی را از طلا به عمل می آورد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد