اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا باید سرکه را در اطراف پنجره های خود اسپری کنید؟!

این ترفند قطعاً ارزش امتحان کردن در خانه را دارد!

پنجره ها

در فصل تابستان دوست داریم پنجره های خانه خود را برای کمی هوای تازه باز کنیم. هوای تازه ممکن است خوب باشد، اما اشکالاتی مثل آمدن حشرات به داخل خانه را دارد. اما حتی اگر پنجره ها باز هم نباشند، به نظر می رسد که به هر حال حشرات (مانند آن پشه های مزاحم) از شکاف ها وارد می شوند. با ترفندی که امروز برای شما آماده کرده ایم، این وضعیت آزاردهنده به گذشته تبدیل خواهد شد!

سرکه

از مزایای استفاده از سرکه هر چه بگوییم کم گفته ایم، یک محصول معجزه گر واقعی که می توانید از آن برای انواع مختلف اهداف استفاده کنید. به عنوان مثال در مقاله ی دیگر در همین سایت، راجع به افزودن سرکه به ماشین لباسشویی نوشته ایم که با افزودن سرکه بوی ناخوشایند عرق، ادرار یا کپک لباس از بین می رود. اگر از سرکه استفاده کنید ، موهای حیوانات به راحتی به لباس شما نمی چسبد که در صورت داشتن یک دوست مودار به عنوان حیوان خانگی مانند سگ یا گربه خیلی ایده آل است. سرکه همچنین یک جایگزین عالی برای نرم کننده پارچه است. این خیلی خوب است چراکه نرم کننده های پارچه حاوی بسیاری از مواد شیمیایی مضر هستند.

پنجره ها

می توانید حشرات را با کمک کمی سرکه از خانه خود دور کنید. 150 میلی لیتر آب و 150 میلی لیتر سرکه را در یک بطری اسپری مخلوط کرده و آن را تکان دهید تا مایعات به درستی مخلوط شوند. از این مخلوط برای اسپری کردن به قاب پنجره های خود در داخل و خارج آن استفاده کنید. پشه ها واقعاً بوی سرکه را دوست ندارند و فاصله می گیرند.

عنکبوت

این مخلوط نه تنها پشه ها را دور می کند بلکه عنکبوت ها را نیز می راند. سرکه حاوی نوعی اسید است که عنکبوت ها نمی توانند آن را تحمل کنند. به همین دلیل است که کمی از مخلوط را در نقاطی که اغلب عنکبوت می بینید ، مانند انباری و گوشه های کمدها ، اسپری کنید. اگرچه سرکه بوی نسبتاً قوی ای دارد ، اما لازم نیست نگران بوی اتاق خواب یا اتاق نشیمن خود باشید. به محض خشک شدن سرکه ، دیگر بوی آن از بین می رود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد