اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا صعود کرد + تحلیل فنی طلا

طلا پس از یک هفته حرکت آرام و بدون تغییر بالاخره در روز گذشته توانست یک جهش صعودی قدرتمند را از خود نشان داده و قیمت آن افزایش قابل توجهی را از خود نشان داد.

طلا پس از یک هفته حرکت آرام و بدون تغییر بالاخره در روز گذشته توانست یک جهش صعودی قدرتمند را از خود نشان داده و قیمت آن افزایش قابل توجهی را از خود نشان داد.

با انتشار داده های مربوط به مشاغل غیر کشاورزی ایالات متحده در روز جمعه هفته گذشته، قیمت طلا صعود قابل توجهی را تجربه کرده و به بالا ترین سطح یک ماه اخیر خود در عدد 1830 دلار رسید.

داده های مشاغل ایالات متحده برای ماه آگوست که در روز گذشته منتشر شد بسیار ضعیف تر از انتظارات بود و تعداد شغل های ایجاد شده در این ماه کمتر از نصف پیش بینی های اقتصاد دانان بود.

با این حال طلا نتواست این سطح بالا را حفظ کرده و اندکی از آن عقب نشینی کرد که دلیل آن را می توان داده های مشاغل قدرتمند ماه پیش از آگوست یعنی جولای دانست که احتیاط را در بازار حفظ کرد.

هم اکنون هر اونس طلای جهانی 1825 دلار قیمت دارد که بیش از 16 دلار رشد روزانه را نشان می دهد. هر اونس نقره نیز با 0.63 دلار افزایش در عدد 24.52 دلار قرار گرفته است.

در کنار طلا، بازار سهام هم شرایط نسبتا خوبی را تجربه می کند. شاخص هایی مانند نزدک و S&P 500 در بالا ترین سطح خود یا در نزدیکی به آن قرار گرفته اند.

در دیگر بازار ها، شاخص دلار ایالات متحده اندکی افزایشی بوده و قیمت نفت خام بهبود قابل توجهی را تجربه کرده است و در عدد 70.25 قرار گرفته است. بازده 10 ساله خزانه داری یالات متحده نیز در عدد 1.30 قرار دارد.

از نظر تحلیل فنی طلا در یک روند صعودی کوتاه مدت قرار دارد. طلا برای ادامه روند صعودی خود باید از بالا ترین سطح روزانه در روز جمعه یعنی 1830 دلار عبور کرده تا به مقاومت بعدی خود در عدد 1836 دلار برسد.

از طرف دیگر طلا در نقطه 1809 دلار دارای حمایت خوبی بوده و افت بیشتر می تواند آن را تا 1801 دلار کاهشی کند. همانجایی که حمایت بعدی طلا رقم می خورد. در صورت سقوط قیمت طلا تشدید شود سطح حمایت اصلی آن در 1775 دلار فعال می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد