اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا باید یک سیب زمینی در کفش خود قرار دهید؟

یک سیب زمینی در کفشتان بگذارید تا راحت تر باشید!

کفش تنگ

حتما برایتان پیش آمده که کفش جدیدی خریده و وقتی به خانه رفته اید متوجه می شوید که واقعاً کوچک هستند! بسیار حیرت انگیز است چون در مغازه، همه چیز خوب بود، ولی وقتی در خانه می پوشید، انگشتان و پاشنه پا شروع به شکایت می کنند! خب کنار گذاشتن کفش ها یا تحمل درد ایده خوبی نیست؛ خوشبختانه ما راه حلی داریم؛ می توانید کفش های خود را با استفاده از سیب زمینی کمی بزرگتر کنید!

کش آمدن

برای بزرگ کردن کفش به ترکیبی از رطوبت نیاز دارید. برخی افراد روزنامه ی خیس درون کفش خود می گذارند، اما این راه همیشه جواب نمی دهد مخصوصا برای کفش های چرمی؛ چراکه سیب زمینی محکم تر است.

چکار باید بکنیم؟

دو سیب زمینی بردارید به اندازه ای که در کفش شما جا شوند. این تکنیک به منظور افزایش فضای جلوی کفش است تا انگشتان پا امکان بیشتری برای حرکت داشته باشند. سیب زمینی ها را پوست بگیرید و هر کدام را در یک تکه روزنامه بپیچید سپس داخل کفش قرار دهید و بگذارید یک شب بماند.

در طول شب، سیب زمینی خشک می شود و کفش شما را کمی باز تر می کند، علاوه بر آن، می تواند بوهای بد را نیز از کفشتان جذب کند! همانطور که گفتیم این تکنیک علی الخصوص برای کفش های چرمی خیلی خوب کار می کند.

اگر کفش های پارچه ای دارید ، ممکن است کمی سخت تر باشد چون در این نوع کفش ها ، احتمال اینکه بو و رطوبت سیب زمینی به پارچه جذب شود، وجود دارد؛ آنچه که شما نمی خواهید!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد