اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خودرو ها نماد چه کشوری در جهان هستند؟

خودرو ها وابسته به کمپانی سازنده آن متعلق به کشور خاصی هستند که پس از گذشت مدتی به یکی از مهم ترین نمادهای آن کشور در می آیند.

خودرو ها وابسته به کمپانی سازنده آن متعلق به کشور خاصی هستند که پس از گذشت مدتی به یکی از مهم ترین نمادهای آن کشور در می آیند.

هر کشوری با توجه به کمپانی خودروسازی که در آن وجود دارد تولید کننده نوع خاصی از ماشین است که افراد سراسر دنیا این ماشین را به نماد و نام آن کشور می شناسند.

آلمان، فولکس واگن بیتل
این خودرو پیش از جنگ جهانی دوم به دستور آدولف هیتلر ساخته شد. بعد از جنگ جهانی به ناجی صنعت خودروسازی آلمان تبدیل شد.

فولکس واگن بیتل

رومانی، داچیا ساندرو

شرکت داویا فعالیتش را در سال ۱۹۶۸ میلادی با مونتاژ رنو ۵ شروع کرد. داچیا به عرضه خودروهای ارزان معروف است و معروف ترین محصولشان همین داچیا ساندرو است.

ایتالیا، فیات۵۰۰

فیات ۵۰۰ حدود ۱۸ سال بر روی خط تولید قرار داشت و در این مدت ۴ میلیون از این دستگاه به فروش رفت. نسخه جدید این خودرو در سال ۲۰۰۷ با همین نام معرفی شد.

ژاپن، تویوتا کرولا

تویوتا کرولا داستان موفقیت یک خودرو به سبک ژاپنی بیان می کند و نسل جدید این خودرو در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد و به سرعت پدیده فروش نیم سال اول ۲۰۲۰ تبدیل شد.

تویوتا کرولا

کره جنوبی، هیوندای پونی

شرکت های خودروسازی کره ای که امروز شهرت زیادی دارند شروع شهرت شان به دلیل هیوندای پونی بوده است. قسمت های فنی این ماشین را میتسو بیشی تامین کرده است.

انگلستان، مینی

تنها ماشینی که توانست در کنار قیمت مقرون به صرفه اش، سادگی فنی، شتاب و قدرت قابل قبول ارائه دهد مینی بود که در بین سلبریتی ها شهرت زیادی داشته و تا سال ۲۰۰۰ نیز مونتاژ داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد